؛از دیشب تا الان فضای مجازی و حقیقی را رصد کردهام و صادقانه بگویم؛ احساس میکنم همه ما داریم در زمین دشمن بازی میکنیم.هدف اصلی دشمن چیست؟ به نظر من هدف این است که اتحاد مردم را از بین ببرد. اتحاد چگونه از بین میرود؟ وقتی حلقههای میانی بیاعتبار شوند و مردم در بزنگاهها حرف هیچکس را نپذیرند…Show more
