از منی که هیچوقت در حسینیهی امام شما را ندید؛ غمی به جا مانده که برایِ همان چند برگ کاغذِ کوچکِ بینِ دستانتان هم، دلتنگی می#اربعین_غم#امام_شهیدم
8 April 2026از منی که هیچوقت در حسینیهی امام شما را ندید؛ غمی به جا مانده که برایِ همان چند برگ کاغذِ کوچکِ بینِ دستانتان هم، دلتنگی می#اربعین_غم#امام_شهیدم
@Forbidden9 April 2026Replying toما سالها در ایام فاطمیه و محرم در داخل ویا در خیابان به مجلسشان میرفتیم.چند سال اخیر حتی قبل کرونا کمی شلوغ شده بود و حتی درخیابان هم جا نبود و دور بود که صدا نمیآمد.اگر ثوابی برایمان بوده آن را با همه مشتاقان تقسیم میکنیم.