#پزشکیان: مردم از دولت راضی هستن!🤦♂️ما واسه #خونخواهی توی خیابان هستیم والبته به #گرانسازی عمدی که از طرف شما انجام میشه اعترلض داریم! نارضایتی از وضع اقتصادی عمدی که شما درست کردی باعث حوادث دی ماه شد!شما خودت عامل اصلی اون اتفاقها هستیالانم که گرانسازی به بهانه #جنگ رو داری انجام میدی#محاکمه