واقعا معلوم نیست چه خبر شدهچرا هیچ کس کاری نمیکنههمه مسئولان چه نظامی و چه سیاسیپی توافقنپس کو اون انتقام و پاسخ شدید که وعده میدادن؟سیاسیا رو که میشناسیم نظامیا چشون شده؟یعنی همه ارکان نظام دست به دست هم دادن برای کودتا و رهبر تنها مونده؟به همین سادگی؟