به روشهای مختلف #اقتدار_پلیس را لگدمال میکنیم. روزی هم چوبش را خواهیم خورد.شاید جزییاتی باشد که از آن اطلاع ندارم اما در میانه آشوب و بیقانونی، شلیک فرمانده انتظامی یک شهر حتی اگر کشتهای داشته باشد #قانع_کننده نیست که قتل عمد محسوب شود.این اولین و تنها مورد از مظلومیت پلیس نیست.
