S
Soodeh
@Sooodeh
یادت هست مادر؟ اسم قاشق را گذاشتی:هواپیما ، قطار ،کشتی تا یک لقمه بیشتر بخورم
ومن عادت کردم هرچیزی را بدون آنکه دوست داشته باشم قورت بدهم . . .
حتی بغض های نترکیده ام را . . .
10:56 - 26 May 2026
10
Reactions
523
Views
5
3
1
1
Replying to
@Sooodeh
1
Reply
Oldest
Mr.Soheil
@MAGICIANS
17 June 2026
Replying to
@Sooodeh
صحیح
0
0
0
18