اگه رهبر،پس از استعفای لاریجانی از دبیری شعام،حکم نماینده بودن جلیلی را میزد،عملا سه نماینده داشت(لاریجانی جلیلی روحانی) و این خلاف قانون بود،زیرا رهبری فقط دو نماینده در شعام دارد ولی لاریجانی پس از استعفا همچنان نماینده اقابود.وقتی لاریجانی بعنوان رییس مجلس اومدشعام،نمایندگی توسط آقا به جلیلی رسید
