او میآید...
iriPinned post
تو عمر نوکریم فقط همین و فهمیدم و بستو کل سال بیام حرمتو اربعین یه چیز دیگس..❤️🩹
پناه خیمه بود، وقتی رفت همه آواره ی بیابان شدندپناه کشور بود، وقتی رفت همه آواره ی خیابان شدیم
توان من برای هندل کردن روضه امشب حاج مهدی رسولی کافی نیست..:)!پ.ن. با چه رویی میخوام برم تشییع؟
قبلا یه نفر تو خونمون یه چیز میشد تیکه کلامش نمیشد جمعش کردحالا فکر کنید کل خونه باهم هرچی میشه میگیم علی الاصول..😎
تو کافه درس خوندن فقط مناسب رشته های علوم انسانی و هنر و ایناست، مهندس تو اتاقش میشینه ضجه میزنه.
@Takavar_13516 June 2026برای پیروزی در کربلا باید در رکابِ مسلم،تمرین ولایتمداری کرد .
@Takavar_13516 June 2026در محرم امسال،آن قسمت روضه که میگفت:" حسین که بر زمین افتاد،لشکر بنی امیه هلهله کردند "بیشتر آتشمان میزند...
@Takavar_13514 June 2026از فضای سمی ایجاد شده تو فصای مجازی بدم میاد...هر خری اسم خودشو گذاشته تحلیلگر...://(دور از جون خر)
@Takavar_13513 June 2026من گمان میکردم رفتنش ممکن نیسترفتنش ممکن شد باورش ممکن نیست...:))