مامانم میگفت دست بچه نباید گوشی داد حرفشو قبول نداشتم تا اینکه با ویراستی آشنا شدم🦦
Replying toطاها من میتونم این حرفاتو دو مدل برداشت کنمبرداشت اول اینکه اگر با من نبودش هیچ میلی چرا هعی تیکه مینداخت به من طاها؟🗿😂برداشت دوم هم اینه که واقعا آدم عقده ای هستیکه البته من دوست دارم برداشت اول رو داشته باشمچون آدم خوشبینی ام