علی نادری:#رئیس_جمهور منت 10 تا15روز فروش نفت ایران را بر سر #رزمندگان #پای_لانچر میگذارد؟بهتر نبود #تراستیهای همکار دولت را جمع و جور می کردید تاچندین برابر این عدد حیف و میل نشود؟اگر فقط با 20میلیون بشکه #نفت دنیا را #شکست دادند،دهها برابرش کنید تامجبور نشوید با آن #شروط بروید پای میز مذاکره!
09:20 - 22 June 2026

37 Views