اکنون که حق روشن شده است، جای «دیدی گفتم» نیست؛ مردم عادی و حتی فعالین مجازی که تاکنون پشت جریان مذاکره بازی میکردند برادران ما هستند.هزینهٔ تسلیم در مقابل خواست ولیّ را برای این افراد، بالا نبریم.
@ID_B_ID3dبا این جماعت پیمانکار دقیقاً باید چه کرد؟حلوا حلوایشان کنیم و بر سرمان بگذاریمشان؟اینها میدانستند نظر رهبری چه بوده آن وقت عمله های بی مغزشان را به جان مردم انداختند و کلی برچسب نثارشان کردند!وقتی نه توبه کرده اند، نه عذرخواهی و نه حتی اعتراف به اشتباه، چرا باید با آنها برادر باشیم؟