3d
اکنون که حق روشن شده است، جای «دیدی گفتم» نیست؛ مردم عادی و حتی فعالین مجازی که تاکنون پشت جریان مذاکره بازی می‌کردند برادران ما هستند.هزینهٔ تسلیم در مقابل خواست ولیّ را برای این افراد، بالا نبریم.
Profile picture of ‌Not Found‌
با این جماعت پیمانکار دقیقاً باید چه کرد؟حلوا حلوایشان کنیم و بر سرمان بگذاریمشان؟اینها می‌دانستند نظر رهبری چه بوده آن وقت عمله های بی مغزشان را به جان مردم انداختند و کلی برچسب نثارشان کردند!وقتی نه توبه کرده اند، نه عذرخواهی و نه حتی اعتراف به اشتباه، چرا باید با آنها برادر باشیم؟
با پیمانکاران با اشدت مجازات برخورد کنید! ولی مردم ساده رو مانع نشیم که برگردن
08:45 - 19 June 2026

1 Reactions
10 Views