1 MB
@absalan21hحمله اسقاطیل به ضاحیه در آستانه باصطلاح توافق، فقط برای سنجش میزان اراده عراقچی به امضای پیش نویس توافقنامهی خیمه شب بازی و تحقیر کشور است.اگر عراقچی ادامه دهد یعنی ذلت را برای ما به ارمغان میاورد وداگر متوقف شد دیپلماسی در میدان است.
@absalan22hپاسخ موشکی ایران تا ساعتی دیگر علیه دشمن صهیونیستی بسیار محتمل است که انجام شود.الله اکبر الله اکبر الله اکبر
@absalan2dدنیای بسوی #راکتورهای #هستهای #مادولار تغییر جهت داده وباشتاب درکاربست این تکنولوژی تلاش میکندسوخت هستهای تاسال1430(ه.ش)حرف اول را در جهان خواهدزد.سوخت نداشته باشی عقب میمانی.برای آینده فرزندانمان وسرآمدی آنها الان بایدتلاش کنیم.خودرو،قطار،هواپیما،کشتیهستهای میشن وهر50سال به #سوخت نیاز دارند.
@absalan2d
@absalan2dتعبیر صحبت دیشب عراقچی:بگذارید همانطور که قبلا در #برجام تجربه کردیم. #پیروزی اخیر ملت ایران را با دیپلوماسی تعطیل کنیم.راستی همه کشورا دارن میگن چقدر ایران قهرمانه! مگه همینو نمیخواستین!!!بعد تبادل #تفاهمنامه میام تا دلتون بخاد در مدح ؟؟؟؟ که به شما ملت ایران خواهم کرد برایتان سخن میرانم!!
@absalan2dحکمت ۲۹۸ نهجالبلاغهكسى كه در دشمنى زياده روى كند گناهكار و آنكس كه در دشمنى كوتاهى كند ستمكار است...چـــــــــــــــرا؟در مفاد #تفاهم موضوع شناسایی و معرفی #قاتل امام (شهید) یک ملت به دادگاه صالحه برای #مجازات و گنجانده نشده است؟تیم مذاکره کننده در کدام دسته قراردارد؟#خونخواهی_امام_شهید
@absalan4dدعابرای نابودی دشمنان #اسلاماَللَّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ وَ فَرِّقْ جَمْعَهُمْ وَ قَلِّبْ تَدْبِيرَهُمْ وَ خَرِّبْ بُنْيَانَهُمْ وَ قَرِّبْ آجَالَهُمْ وَ قَصِّرْ أَعْمَارَهُمْ وَ بَدِّلْ أَحْوَالَهُمْ وَ اشْغَلْهُمْ بِأَبْدَانِهِمْ وَ خُذْهُمْ أَخْذَ عَزِيزٍ مُقْتَدِرٍ(يَا قَهَّارُ يَا جَبَّارُ)