15 August 2023
صحبت‌های آقای شهبازی از جنس درد بود.هر چند به برنامه ایشان و برخی همراهی کنندگانشان نقد جدی دارم اما وسط جبهه جنگ جای خالی کردن سنگر نیست.تمام ما به این فضای فعلی نقد جدی داریم.به رفتارهای دوگانه نقد داریم...اما رهبر انقلاب برای امروز امید، تبیین، صبر و بصیرت را تجویز کردند
Profile picture of ‌داریوش رجبی‌
@Mortaza_R15 August 2023
Replying to
خیلی عجیبه که واکنش آقای شهبازی رو کم آوردن و جا خالی کردن از روی بی‌صبری و بی‌بصیرتی تفسیر کردین نه یه نوع جنگیدن متناسب با جایگاه و نقش خودش!!!اگر مونده بود چه جنگیدنی بود جز اینکه همه چیز عادی پیش میرفت و انگار نه انگار!!!اگه چند نفر دیگه هم بی‌صبری! و بی‌بصیرتی! شهبازی رو داشتن کار درست میشد!!
خیلی منفی نگر هستید...مشخصا با سوگیری منفی این کامنت را نوشتینصدا و سیما متعلق به نظام است با همه ی اشکالاتش و باید در صف اول جهاد تبیین باشداگر نیست بخاطر امثال بنده و شماست...شهبازی باید بمونه و مطالبه گری ما برای پاکسازی هم ادامه داشته باشه
08:23 - 15 August 2023



21 Replies

Profile picture of ‌ف .خمیرانی‌
@Khomirani15 August 2023
Replying to and
حق باشماست صداوسیما متعلق به نظام است ولی باافراد ومسولینی که دل درگرو نظام ندارند ،ماخوشحال بودیم باورودامثال جلیلی تغییروتحولی ایجادشود ولی افسوس که ایشون هم فقط حرف بود وعمل صفر....

Profile picture of ‌داریوش رجبی‌
@Mortaza_R15 August 2023
Replying to
واقعا دوس دارم و دعا میکنم حرف شما درست باشه و این چیزی که میبینم برخاسته از منفی‌نگری من باشه نه واقعیت!اما سوالم اینه که چرا واکنش ایشون رو به اعتراض مناسب و به جا تفسیر نکردین؟!اتفاقا واکنش و ادبیات ویراست شما باعث میشه مسئولین صداسیما بدون هیچ پاسخ و عذرخواهی به خدمت خالصانه! خودشون ادامه بدن!

@Uuuuu15 August 2023
Replying to and
کدوم صداوسیما؟رییسش که اصلاپاسخگونیست!حراست که ظاهرا نداره! هنوزخون شهیدانی که باتحریک امثال گلزار،رشیدپور و...به شهادت رسیدند سرد نشده محرکین فتنه دارند با سربلندی و گردنکشی برمیگردند تلویزیون!!!

Profile picture of ‌سینا محمدنژاد‌
@Sina_m_31315 August 2023
Replying to and
بنظرم سید جان شما در مورد کار آقای شهبازی منفی نگر هستید.استعفای ایشون باعث ایجاد یک جبهه اعتراضی قوی نسبت به صداسیما خواهد شد.حالا ببین کی گفتم

@Uuuuu15 August 2023
Replying to and
کجای صداوسیما متعلق به نظام است؟ اینجا که دربست در اختیار بهایی هاست!!! از کجاش بنده انتقاد نکنم؟

Profile picture of ‌آسِدمحمدحسین‌
@Smhhosseini15 August 2023
Replying to and
خود تاییدی هم یه خطای شناختی هستش استاد عملیات روانی و جنگ شناختی. اولا اگر هوش شناختی داری، نباید علیه دیگران استفاده کنی. دوما در مورد برادر عزیز شهبازی، الان بنظرم بهترین کار سیل تماس با ۱۶۲ برای حمایت از این چریک هستش تا بدونه تنها نیست و انتحار نشه، اگر هم اتفاقی بی‌افته خوبه استشهاد باشه.

Profile picture of ‌Aa M,t‌
@Mihan85abad15 August 2023
Replying to and
به نظرم جناب شهبازی دوکارراکرداول یک تبلیغ اساسی شدبرای پاورقی تاالان اونیکه هم ندیده میره ببینه جریان این برنامه چیه دوم بافداکردن برنامه ش اعتراض محکمی کردبه این نحوه ی مماشات آن هم درایام نزدیک به سالگرد ودرواقع یک رسوایی بزرگه برای کسانی که میگن همه چیزدست انقلابیاست اما درعمل عکسش درجریانه

Profile picture of ‌علی احمدی‌
@aliahmadi137015 August 2023
Replying to and
درخت تو سایه رشد نمیکنه

Profile picture of ‌علی اصغر محبّتی‌
@Mordad6715 August 2023
Replying to and
چون صدا و سیما متعلق به نظام هست ، باید تا زمان قطعی شدن ممنوعیت ورود امثال رشیدپور ،مطالبه گری کنیم و در کنار حمایت از #محمدرضاشهبازی اجازه ی حظور در رسانه ی ملی از حامیان اغتشاشات گرفته بشه.نه اینکه هم این بمونههم اون بیاد.

Profile picture of ‌سعید فورد‌
@Saeedford15 August 2023
Replying to and
اقای ال داود چرا مسئله رو شخصی میکنی بحث سر اینه که اقای شهبازی با این جهاد بزرگش که از پس هر کسی بر نمیاد ( خودش رو از چشم خارج کردن) داره با برندازا میجنگه یه خورده دقت کن انصرافش چقدر صدا کرده تو جامعه . رفتار شما کاملا شبیه کسی مثل حداد عادله اومیدوارم متوجه باشین

Profile picture of ‌حاجے آقا✿彡‌
@m_hajiagha15 August 2023
Replying to and
با احتراماصلا با نظرتون موافق نیستم، ایشون برگرده در همین شبکه های اجتماعی فعالیت کنه اثر خودش رو دارهتصمیم خوبی گرفتن

Profile picture of ‌محمد حسین سلیمانی‌
@mhsa198215 August 2023
Replying to and
برادر عزیز آقای آل داود سلام علیکم فکر میکنم تو این وضعیت, این کار آقای شهبازی بهترین راه مبارزه است اگر چندتا حزب اللهی دیگه (اکر داعیه ی حزب اللهی و ولایت دارند) هم از صدا سیما خارج بشوند مردم هم فشار بیارند به صدا و سیما اونوقت غلط میکنه کسی که آدم هایی و بیارند که خون به دل خانواده شهدا کردند .

Profile picture of ‌za زمانی‌
@zamani1234515 August 2023
Replying to and
خیلی منفی نگر هستید!!!!!!!!!!#عجبفک کنم بایدیکی مثل آقای جلوداریان بیان کلمات ما انقلابی های حاضر در ویراستی رو تصحیح کنن......

Profile picture of ‌مقداد‌
@aaber15 August 2023
Replying to
چند درصد مطالبات و پیگیری های شما جواب داده !به نظر شما سوء استفاده از آدم هایی با طینت های بی آلایش و قانع بس نیست !

Profile picture of ‌مجموعه تخصصی گیاهیران‌
@Giahiran15 August 2023
Replying to and
دقیقا بفرمایید کجای صدا و سیما متعلق به نظام است؟سلبریدی هایی که با تفکر غربی پرورش داده است؟تبلیغات سبک زندگی غربی؟عدم معرفی شاخصه های اصیل ایرانی اسلامی؟برنامه های فاخری که ساخته است؟این صدا و سیما میلی است، به میل اصحاب زر و زور و تزویر.

Profile picture of ‌بستنی ترش‌
@Salin15 August 2023
Replying to and
حضور پررنگ و بی سروصدای بهائیت صف اول جهاد را پاشیده

Profile picture of ‌محمد حسین سلیمانی‌
@mhsa198215 August 2023
Replying to and
قُلۡ إِنَّمَآ أَعِظُكُم بِوَٰحِدَةٍۖ أَن تَقُومُواْ لِلَّهِ مَثۡنَىٰ وَفُرَٰدَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُواْۚ مَا بِصَاحِبِكُم مِّن جِنَّةٍۚ إِنۡ هُوَ إِلَّا نَذِيرٞ لَّكُم بَيۡنَ يَدَيۡ عَذَابٖ شَدِيدٖ