چرا اینقدر رهبر رو دست کم میگیرید ؟؟؟. قطعنامه ۵۹۸ رو برید بخونید امام خمینی با عراق اتش بس کرد اما فرماندهان و... همه اعتراض کردن و خود امام هم گفتن این کار مثل نوشیدن جام زهر بود ولی الان آیت الله خامنه ای میگن بهترین و عاقلانه ترین کار بود هرچند سخت بود
11:00 - 24 June 2025