خدایا خودت شاهد باش این توافق(تواهم بیعت ) این واسه ما نیست . مشتی آدم بدرد نخور رفتند با آمریکا بستن . هیچ دخلی هم به ما نداره ... #مسئولین_خائن

iriخدایا خودت شاهد باش این توافق(تواهم بیعت ) این واسه ما نیست . مشتی آدم بدرد نخور رفتند با آمریکا بستن . هیچ دخلی هم به ما نداره ... #مسئولین_خائن
بزرگترین اشتباه ما آتش بس با آمریکا بود ...مخالف بودیم و در آینده خواهند گفت این مساله رو همون طوری که اشتباه بود تمام کردن جنگ ۱۲ روزه . جنگ ۱۲ روزه باید ۲۰ روز ادامه میداشت حداقل . الان هم باید بزنیم . اونقدر بزنیم که دیگه جرات حمله نکنند ... …Show more
@ariayian_boy29 May 2026🔺️در متن تفاهم احتمالی هشت بند از ۱۰ بند بیانیه شورای عالی امنیت ملی که به تایید #رهبری رسیده، رعایت نشده و زیر پا گذاشته شده است🔹تفاهم نامه کنونی برخلاف بیانیه آتشبس شورای عالی امنیت ملی است و مشخص شده که اساسا مذاکرات پسااسلامآباد، بر مبنای #شروط_رهبری انجام نشده است.
@ariayian_boy28 May 2026
@ariayian_boy26 May 2026دوروز پیش آمریکا شناور های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایرانو مورد هدف قرار داده و چند نفر شهید شدن هیچی نگفتن تا خللی در توافق پیش نیاد الانم فرودگاه بندر عباس مورد هدف قرار گرفته اما هنوز آتش بس نقض نشده و فردا #عراقچی_خائن توییت میزنه آمریکا ماجراجویی نظامی داشته و توسط بدخواهان به باتلاق کشیده شد…Show more
@ariayian_boy24 May 2026دبه کردن های آمریکا شروع شد؛ترامپ گمان میکند چون ایران محاصره دریایی شده،پس در موضع ضعیف تر قرار داردبه نظرم مسئولان ما باید فورا به مذاکرات خاتمه دهند تا محاسبات ترامپ بهم بریزد اتفاقا او به دلیل جام جهانی و بحران ناشی از محدودیت ها در #تنگه_هرمز احتیاج به توافق دارد.
@ariayian_boy24 May 2026حافظه تاریخی خیلی خوبه😏دروغ هایی که از روز اول جنگ شنیدیم:مذاکره نمیکنیم...با رهبری هماهنگه...منتخب رهبری...مجلس بسته نیست..تعطیلی مجلس مصوبه شعامه..درمورد هسته ای مذاکره نمیکنیم...آمریکا شروط ما را پذیرفته...…Show more2 MB
@ariayian_boy22 May 2026سلام آقای من ....یا رب چہ شود زآن گل نرگس خبر آیـدآن یار سفر ڪردهٔ ما از سفر آیـدشام سیہ غیبت ڪبری بہ سر آیـدامید همہ منتظران منتظر آیـد 💔 جمعه_های_دلتنگی💔💚 اللهم_عجل_لولیک_الفرج…Show more688 KB
@ariayian_boy18 May 2026
@ariayian_boy17 May 2026نِمیشَوَدبِنِویسَمبهیادَتاُفتادَم بهقَدرثانیهحَتی،نَرَفتیاَزیادَم..💔!#شهید_جمهور472 KB
@ariayian_boy17 May 2026🔴رهبر شهید: باید قوی بشویم🇮🇷علاج خیلی از مشکلات قوی شدن است💪💪💪💪وحدت ما مردم عامل تقویت کشور عزیزمون ایران است #رهبر_شهید4 MB
@ariayian_boy12 May 2026غیرت را از مسئولین کره ی شمالی یاد بگیرید(کمونیستها) که اعلام کردند در صورت ترور رهبر کره شمالی با بمب اتمی پاسخ قاطعانه میدهیم نه این که اعلام کنی در صورت ترور رهبر برای او جایگزین داریم آقای عراقچی بی غیرت شما حتی بعد از ترور رهبرمون با قاتلان رهبرمون و ۱۶۸ کودک بی گناه بر سر میز مذاکره نشستین ننگ…Show more
@ariayian_boy11 May 2026این فیلم ، دو سال پیش یک فیلم عادی بود و الان.....همه آنهاهایی که بودند و الان هیچکدامشان نیستند مخصوصا رهبر شهید😞🥺😭#رهبر_شهید #رئیس_جمهور_شهید#سرداران_ایران#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل4 MB
@ariayian_boy9 May 2026همه چیز با رهبر هماهنگه!!!حتما ببینید،ببینید واقعا مسئولینی که میگن همه چیز با رهبر هماهنگه واقعا هماهنگه *کامل ببینید لطفا*اینها با همین ترفند همه چیز با رهبر هماهنگه و دستوره رهبره همه چیز را گردن رهبر می اندازند و کار خود را میکنند و مردم را مقابل رهبر قرار میدن10 MB
@ariayian_boy9 May 2026عاشقانی که مدام از فرجت میگفتند، عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری...😭😭😭#یا_صاحب_الزمان #رهبر_شهید3 MB
@ariayian_boy9 May 2026دیدین گفتم😒😒آمریکا آتش بسو نقض کرده دوتا نفتکشو زده اسکله بهمن قشمو زده مینابو زده میگن چند نفر به خاطر اصابت موشک زخمی شدن چند نفرم مفقود شدن اونوقت جناب عراقچی میگه آمریکا توسط بد خواهان وارد باتلاق شد و بهش میگه ماجراجویی نظامی اسمشم نذاشته نقض آتش بس خدایا شر این بی شرف های سیاسی را کم کن 🤲
@ariayian_boy8 May 2026اهای سازشگرها و عاشقان آمریکا که حتی صحبت های شخص رهبر را وارونه و به جوری که میخواهید تعبیر میکنید خوب ببینید و گوش کنید هرچند شما هزاران ساله دیگه هم متوجه نمیشید چون منافعتان در نفهمیدن است از قدیم گفتن کسی که خوابه را میشود بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده را نمیشود بیدار کرد2 MB
@ariayian_boy8 May 2026نظامیان ما(قرارگاه خاتم) میگویند «نقض آتشبس» شده است، اما بی شرف های سیاسی(بقول آیتالله جوادی آملی) اسم آن را «ماجراجویی» میگذارند؛ چون میدانند هر کلمه چه بار معنایی دارد.#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_مسئول_خائن #مرگ_بر_غرب_پرست