post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌-چرک‌نویس‌
@aseman_radmehr8 May 2026
Replying to
زینب چقدر زندگیو سخت گرفتی حالا اگه اسمت آسمان بود و بقیه "اسمان" مینوشتنش یچیزی..
Profile picture of ‌armita‌
@armiita8 May 2026
قبلا تصمیم گرفته بودم هرکی تایپ میکنه (ارمیتا) رو بلاک کنم، ولی جدیدا عادی شده 😂😭
Profile picture of ‌-چرک‌نویس‌
@aseman_radmehr8 May 2026
Replying to and
شاید اون معلم بیتربیتی که سال 96 برای نشون دادن سطح طنزش "سما" و "اسکای" صدام میکرد رو ببخشم، ولی اینایی که اسممو اسمان مینویسنو نه.
Profile picture of ‌-چرک‌نویس‌
@aseman_radmehr8 May 2026
راستی خیلی خوشگلی آرمیتاشبیه دوست بچگیمی ؛)
قربون شما برررم چشمات قشنگه که قشنگ میبینه 💖😭
17:24 - 8 May 2026

1 Reactions
87 Views