#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بود…Show more
10 April 2026#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بود…Show more
@ArkhaProgressiveGruop_APG10 April 2026Replying toبا سلام بنظر شما تصمیم نهایی جنگ و صلح یا مذاکره و عقد قرارداد های مهم با کشورهای مهم و و و با کی هست؟یعنی چه کسی حرف آخر را میزند؟
@ArkhaProgressiveGruop_APG10 April 2026Replying to andدانشجوی گل چه مقاماتی در این مسئله دخیلند ؟ کمسیون ا م و س خ + شعام + وزارت خارجه + مقام رهبری :الان کل اعضای شعام خائن شد!الان کل مجلس خائن شد!کل دولت خائن بود البته😀!قدری تعقل کنیم گل.#آرخا راهی متعادل بسوی آینده