6d
برخی از فرازهای پیام رهبر:1. "نظر دیگری داشتم" ← نشانه‌ی اکراه و مخالفت شخصی.2. "از باب تعهدی که رئیس‌جمهور ... به بنده دادند" ← شرط اصلی اجازه.3. "تصریح به قبول مسئولیت" ← پذیرش عواقب توسط پزشکیان.4. "تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی زیاده‌خواهی کند زیر بار نمی‌روند" ← تعهد به حفظ خط‌قرمزها.
Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
بودجهٔ دفاعی ایران و سوئیس یکی، اما جمعیت و دشمنان ایران ۱۰ برابر! رئیس‌جمهور این منت بودجه رو بر نیروهای مسلح میذاره، انگار از جیب خودش داده. راستی آقای #پزشکیان از تعهد سنگینی که به امام خامنه ای دادی چه خبر؟ ما حواسمون پرت نمیشه و ناظریم به اجرای تعهد
Profile picture of ‌نگین‌
Replying to
از همین تعهده ترسیده ک اینجور واکنش میده
Profile picture of ‌مهدی جعفری‌
Replying to
خودش و همه اعضای محترم شعام و ۳ سردار بدونن که حواسمون به امضا و تعهدتون به امام خامنه ای هستما نمیداریم اماممون تنها بمونه
Profile picture of ‌نگین‌
Replying to
کاری از ما ساخته نیست 💔
Profile picture of ‌انقطاع‌
عزیزم امیدت به خدا باشه. ما مردم وقتی با هم باشیم قدرت داریم. ما قربت الی الله به امر امام خامنه ای می ریم توی خیابان و باز شدن مجلس و تحقق شروط تفاهم را مطالبه می کنیم. بعضی ها ترسیدن و اصرار برای جمع کردن تجمع ها دارن. یعنی نتیجه داره و ما مردم خار توی چشم بعضی ها هستیم.
Profile picture of ‌نگین‌
من فقط الان از یه چیز میترسم کودتا و از دست دادن رهبرم 💔اگر با تجمع بتونم جلوش رو بگیرم هیچوقت میدون و خالی نمیکنم
احسنت. درسته. ما مردم جلوی کودتا را گرفتیم. یادتونه پهلوی چی ها می گفتن یک هفته مردم عزاداری می کنن بعد ما میایم توی خیابان؟ یادتونه برای چهارشنبه سوری فراخوان دادن؟ از ساعت ۵ رفتیم خیابان و همان جا افطار کردیم؟ خدا با ماست قطعا توی خیابان رفتن اثر داره. اون ها هنوز هستن ما هم به لطف خدا می ایستیم.
01:39 - 23 June 2026

1 Reactions
29 Views


1 Reply

Profile picture of ‌نگین‌
هیچی از فتنه مسئولین خطرناک تر نیست!!تو میدون میمونیم