4d
خوک زرد؛« ایران توافق کرد. آنها تمام شده‌اند!ما ۶۰ روز را ادامه می‌دهیم. آنها هیچ پولی نمی‌گیرند، حتی ۱۰ سنت!»آقای قایباف و نهادهای به ظاهر انقلابی! این معاهده که با برجام فرق میکرداقای قالیباف مگر به رهبری نگفتید آمریکایی ها برخورد متکبرانه نداشتند!!پس چه شد؟!
Profile picture of ‌سما | خونخواه امام شهید🚩‌
واقعا یه مشت احمقبعد یسریا میگن اینا اشتباه کردن توهین نکنیدلعنتی اخه تا کجا اشتباهاشتباه تا کجا وقتی برجام رقم خورده بود وقتی رهبر شهید گفته بود چقدر مذاکره با امریکا بی فایده و غیرشرافتمندانه‌ست و عاقلانه نیست.مگه مردم کم داد زدن.بابا بیدار شید
پدرت را بکشندبعد طرف بره با قاتلش دست بدهبعد به پسر مقتول بگن مودب باش به قاتل و دوستش فحش ندهچون دلشون با قاتلهچون فی قلبهم مرضهستند
17:49 - 19 June 2026