خوک زرد؛« ایران توافق کرد. آنها تمام شدهاند!ما ۶۰ روز را ادامه میدهیم. آنها هیچ پولی نمیگیرند، حتی ۱۰ سنت!»آقای قایباف و نهادهای به ظاهر انقلابی! این معاهده که با برجام فرق میکرداقای قالیباف مگر به رهبری نگفتید آمریکایی ها برخورد متکبرانه نداشتند!!پس چه شد؟!