Profile picture of ‌علی۳۱۵‌
کلا کابر شهیدیه اصلاح طلب نفوذی هست از توییتر اومده پروژه بگیر هم هست
Profile picture of ‌سهیل قاسمی‌
تو اثبات کن پروژه گرفته؟؟تهمت گناه کبیره است
Profile picture of ‌حمید رضا رضائی‌
شما هنوز با چه رویی از رهبری حرف میزنید 😂😂 رهبری در دکونی که زده بودید بست دمش گرم 😂
Profile picture of ‌Zolfaghari‌
اگه دنبال سند می گردید باید حساب های مرتبط با انصاری رو چک کنید😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Profile picture of ‌Hichkas‌
رهبر اصل مذاکره رو نهی نکردند فرمودند درباره تفاهم نامه نظر دیگه ای داشتن فرمودند به قول و تعهد رئیس جمهور اعتماد کردند حتی دور بعدی مذاکرات رو خودشون اعلام کردند و در نهایت باز برای پیروزی دعا کردندچی شده از دیشب ؟ مدام گفتید رهبر بی خبرند ،تحمیل شده و.. حالا چی شد؟ دیدید که رهبر درجریان هستند
Profile picture of ‌عـقّــ🦅ــابــِــــــ..🚩‌
این اصل پیامجمله تفاهم نامه نشون بدیدخب وقتی میگه نظری دارم یعنی چی؟ چرابرای فهمیدن مقاومت مبکنی؟
Profile picture of ‌عـقّــ🦅ــابــِــــــ..🚩‌
۱)حسین طاهری:اگرفردا حکم از امام ما بیاد که آقا مذاکره مد نظر من نبوده من خودم میام اینجا اولین نفری هستم که علیه مذاکره حرف می‌زنم اگر بگن مذاکره طبق نظر من بوده اولین نفری هستم که اینجا میام و پشت این تریبون میگم سمعاً و طاعتابه ما نگفتن در هر حکمی اجتهاد کن گفتن خیابان را حفظ کن گفتیم چشم
6 MB
Profile picture of ‌عـقّــ🦅ــابــِــــــ..🚩‌
2)پاسخ امام شهید به صحبهتای طاهریمنتظر نمانید ببینید رهبرچه موضعمی گیرد تاشما همان موضع رابگیریدنه این کارها روقفل میکنهشما به عنوان یک انسان مسلمان،صاحب فکر، بایدنگاه کنید،تکلیفتان احساس کنید تحلیل داشته باشید،نسبت به اشخاص،به جریانها،نسبت به سیاستها،به دولتها، موضع داشته باشید،نظرداشته باشید
2 MB
Profile picture of ‌🇮🇷Dr.mahmoud Asefi‌
امیرخان دقیقا همین دعوت به تعقل و گفتگو رهبر شهید باعث شده من و حضرتعالی باهم کلی درباره مذاکره و تفاهم تضارب آرا کنیم درسته؟بابت داشتن نظر یا ایده ای کسی رو میشه متهم به بی غیرتی و پروژه بگیری دانست؟باید حرف زد و فکرکرد و ایده داشت ولی در نهایت ملاک باید نظر قاطع ولی فقیه باشد!
Profile picture of ‌عـقّــ🦅ــابــِــــــ..🚩‌
حرفتون درستهواگرچنانچه بعد مشخص شد نظرمان باولی جامعه یکی نبود باید اطاعت ازایشان کنیمولی امروز نسبت به رهبرجدیدمان کم لطفی بسیار شده
Profile picture of ‌🇮🇷Dr.mahmoud Asefi‌
در کل به اولاد حضرت زهرا(س) همیشه کم لطفی و ظلم شده در این شکی نیست! جسارتا امروز ما با چند گروه مواجه هستیم موافقین مذاکره و تفاهم نامه که بعد از پیام امام تمکین به نظر ایشان کردند گروهی دیگر که اصرار به تفاهم نامه علیرغم میل باطنی رهبر دارند گروهی دیگر که دنبال متهم سازی گروه اول هستند!
به نظرتان مسئولین جزو گروه اول هستند ؟!که می دانستند نظر امام مخالف نظرشان هستند و با اصرار و دادن تعهد؛ از امام اجازه گرفتندو گروه دوم هم قصد شان متهم سازی نیست ولی دارند میگن دیدید ما راست می گفتیم ؛ دیدید ما لایق اون همه تهمت و توهین نبودیم ؛ دیدید هماهنگ واقعی با رهبری کیه
15:46 - 19 June 2026

141 Views


4 Replies

Profile picture of ‌🇮🇷Dr.mahmoud Asefi‌
خیر مسئولین که با رهبرمعظم انقلاب در این باره گفتگو داشتند و بی میلی و بی رغبتی ایشان را دیدند باید همان جا متوقف می کردند موضوع را

Profile picture of ‌🇮🇷Dr.mahmoud Asefi‌
جسارتا براتون لینک فرستادم مطالعه کنید

Profile picture of ‌🇮🇷Dr.mahmoud Asefi‌
بنظر من تفاخری نیست که بگیم من فهمیم ترم در این زمینه افتخار پاقعی اینکه فرد اگر خلاف نظر شخصی اش هم هست با دستور رهبرش فقط اطاعت کنه نظر بنده است میتونسد نپذیرید

Profile picture of ‌🇮🇷Dr.mahmoud Asefi‌
در سلام به حضرت ابالفضل العباس (ع) چه می گوییم ؟ سلام بر او که مطیع امر رسول خدا (ص) و امام و ولی خودش بود ! اطاعت از ولی بزرگترین افتخار است