کلا کابر شهیدیه اصلاح طلب نفوذی هست از توییتر اومده پروژه بگیر هم هست
@Zxmmm113dReplying to and 45 othersکلا کابر شهیدیه اصلاح طلب نفوذی هست از توییتر اومده پروژه بگیر هم هست
Replying to and 45 othersتو اثبات کن پروژه گرفته؟؟تهمت گناه کبیره است
Replying to and 45 othersشما هنوز با چه رویی از رهبری حرف میزنید 😂😂 رهبری در دکونی که زده بودید بست دمش گرم 😂
Replying to and 45 othersاگه دنبال سند می گردید باید حساب های مرتبط با انصاری رو چک کنید😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Replying to and 45 othersرهبر اصل مذاکره رو نهی نکردند فرمودند درباره تفاهم نامه نظر دیگه ای داشتن فرمودند به قول و تعهد رئیس جمهور اعتماد کردند حتی دور بعدی مذاکرات رو خودشون اعلام کردند و در نهایت باز برای پیروزی دعا کردندچی شده از دیشب ؟ مدام گفتید رهبر بی خبرند ،تحمیل شده و.. حالا چی شد؟ دیدید که رهبر درجریان هستند
Replying to and 45 others
۱)حسین طاهری:اگرفردا حکم از امام ما بیاد که آقا مذاکره مد نظر من نبوده من خودم میام اینجا اولین نفری هستم که علیه مذاکره حرف میزنم اگر بگن مذاکره طبق نظر من بوده اولین نفری هستم که اینجا میام و پشت این تریبون میگم سمعاً و طاعتابه ما نگفتن در هر حکمی اجتهاد کن گفتن خیابان را حفظ کن گفتیم چشم6 MB
2)پاسخ امام شهید به صحبهتای طاهریمنتظر نمانید ببینید رهبرچه موضعمی گیرد تاشما همان موضع رابگیریدنه این کارها روقفل میکنهشما به عنوان یک انسان مسلمان،صاحب فکر، بایدنگاه کنید،تکلیفتان احساس کنید تحلیل داشته باشید،نسبت به اشخاص،به جریانها،نسبت به سیاستها،به دولتها، موضع داشته باشید،نظرداشته باشید2 MB
Replying to and 45 othersامیرخان دقیقا همین دعوت به تعقل و گفتگو رهبر شهید باعث شده من و حضرتعالی باهم کلی درباره مذاکره و تفاهم تضارب آرا کنیم درسته؟بابت داشتن نظر یا ایده ای کسی رو میشه متهم به بی غیرتی و پروژه بگیری دانست؟باید حرف زد و فکرکرد و ایده داشت ولی در نهایت ملاک باید نظر قاطع ولی فقیه باشد!
Replying to and 45 othersحرفتون درستهواگرچنانچه بعد مشخص شد نظرمان باولی جامعه یکی نبود باید اطاعت ازایشان کنیمولی امروز نسبت به رهبرجدیدمان کم لطفی بسیار شده
Replying to and 45 othersدر کل به اولاد حضرت زهرا(س) همیشه کم لطفی و ظلم شده در این شکی نیست! جسارتا امروز ما با چند گروه مواجه هستیم موافقین مذاکره و تفاهم نامه که بعد از پیام امام تمکین به نظر ایشان کردند گروهی دیگر که اصرار به تفاهم نامه علیرغم میل باطنی رهبر دارند گروهی دیگر که دنبال متهم سازی گروه اول هستند!
Replying to and 45 othersخیر مسئولین که با رهبرمعظم انقلاب در این باره گفتگو داشتند و بی میلی و بی رغبتی ایشان را دیدند باید همان جا متوقف می کردند موضوع را
Replying to and 45 othersجسارتا براتون لینک فرستادم مطالعه کنید
Replying to and 45 othersبنظر من تفاخری نیست که بگیم من فهمیم ترم در این زمینه افتخار پاقعی اینکه فرد اگر خلاف نظر شخصی اش هم هست با دستور رهبرش فقط اطاعت کنه نظر بنده است میتونسد نپذیرید
Replying to and 45 othersدر سلام به حضرت ابالفضل العباس (ع) چه می گوییم ؟ سلام بر او که مطیع امر رسول خدا (ص) و امام و ولی خودش بود ! اطاعت از ولی بزرگترین افتخار است