3d
بنده نظر دیگری داشتمیعنی مولا علی(ع) که فرمود: فریب قرآن روی نیزه را نخوریدبنده نظر دیگری داشتمیعنی حسن‌بن علی(ع) که فرمود: نزدیکان ، خیانت نکنید...بنده نظر دیگری داشتمیعنی حسین‌بن علی(ع) که فرمود: مردم با یزید بیعت نکنیدبنده نظر دیگری داشتمیعنی رهبری که فرمود: مذاکره با دشمن شرافتمندانه نیست
Profile picture of ‌کیمیا‌
Replying to
چرا شما متن پیام رهبری را دقیق نمیخوانید؟ رهبر همچنین، وظبفه مردم را هم مشخص کردند صبر کنید و منتظر نتیجه بمانید. یک قسمت را نگیرید بقیه را رها کنید. به حرف رهبری بطور کامل عمل کنید اگر واقعا پیرو رهبرید.
Profile picture of ‌🚩🏴 زر_زری‌
خانوم محترم آزموده را آزمودن خطاس چرا فکر میکنی امریکا قرار اینبار به نفع ما عمل کنه جز اینه که اون یه بچه خوار اپستینی هست اون به بچه رحم نکرده از خواب خرگوشی بیدار شو ... حرف رهبری معنیش منتظر بودن نیس ایشون نتیجه رو میدونن برای امثال ما که خوابیم گفتن منتظریم که دوباره بچشم ببینیم چه میشود
ببینید همه ما میدونیم نه امریکا و نه اسرائیل به تهداتشون عمل نمیکنن پس صبر میکنیم و هوشیارانه عمل انها زیر نظر میگیریم و اخرین خط دفاعی و بهانه مذاکره کنندگان را به موقع میشکنیم.ولی الان نه فحاشی و توهین میکنیم نه زمینه شادی مخالفان را ایجاد میکنیماندکی صبر سحر نزدیک است.
15:09 - 19 June 2026

35 Views


1 Reply

Profile picture of ‌🚩🏴 زر_زری‌
فحاشی نمیکنیم دلسوز کشور و رهبریم... هرچه سکوت کنیم این وفاقیا بیشتر پیش میرن و حلقه رو برای رهبر تنگتر میکنن و یهو بخودت میای میبینی مث برجام عمر ده ساله از کشور یا بیشتر به باد فنا دادن... ما مطالبه مونو فریاد بزنیم رهبر پشتوانه اش قوی تر میشه ... الان وقت نایس بودن نیس