#خدایا ای مهربان ترین بر من🤲 ؛ از تو ممنونم که باز هم بر سرم منّت نهادی و اجازه دادی با استشمام بوی #ماه_رمضان جان بگیرم و زنده شوم ممنونم ...
19 February 2026#خدایا ای مهربان ترین بر من🤲 ؛ از تو ممنونم که باز هم بر سرم منّت نهادی و اجازه دادی با استشمام بوی #ماه_رمضان جان بگیرم و زنده شوم ممنونم ...
@AynHa19 February 2026Replying toبهه بهه😃ببین کی اینجاستخوب هستی آقا کمیل؟چه خبر؟اتفاقا همین نیمه شعبان به یادت بودمآقا مرصاد خوبه؟