در آتش بس شب چهلم امام شهید و توا فق روز تولد ترامپ و امضای توافق در شروع محرم نشانه هایی بود که دوست نداشتیم ببینیم. .

iriPinned post
در آتش بس شب چهلم امام شهید و توا فق روز تولد ترامپ و امضای توافق در شروع محرم نشانه هایی بود که دوست نداشتیم ببینیم. .
هیچ وقت فکر میکردین دولتی روی کار باشه که همین انقلابیا تلاش کردن نیاد و گفتن اگه بیاد فاجعه میشه و با همین دولت پذیرفتن تسلیم امریکا بشن!هیچ وقت فکر میکردین باید به دولتی اعتماد کنید که کل بدنه اش از فتنه گرای ۸۸ ان و خط قرمز اقای شهید؟ همونایی که اشک آقارو تو نماز جمعه درآوردن و اقا گفتن جان…Show more
همینکه به زور استوری و توییت دارید پیروزی رو به ملتی که پیروزی واقعی رو درک نکرده تزریق می کنید مشخصه چقدر موفق بودین😂
آقایان مسئول که قرار است روز جمعه توافق با آمریکا را امضا کنید، قبل از سفر باید تعهدی هم به ملت ایران بدهید و امضا کنید .اینکه هم توافقی با دشمن امضا کنید و هم بگویید منتظر بدعهدی و نقض آن هستید، فرار رو به جلوست و پذیرفته نیست.
شاید شما یادتون نیاد ولی امتیازاتی که آقایون میگن امشب گرفتن و فاکتور کردن برای لبنان و حزب الله، جزو شروطی بود که شب آتش بس« آمریکا آنرا پذیرفته بود»😏البته که اینم دیدین که بعد هفتاد شب بهتون گفتن اون فقط یک بیانیه بود که شعام نوشته بود، مصوبه ای که رهبری امضا کرده باشن نبود😏 و شروط ده گانه ی …Show more
نصف شبی که آتش بس اعلام شد ، آقایان شعام اعلام کردند بر طبل شادانه بکوبید که امریکا ده شرط ایران را پذیرفت و تسلیم شد ! فقط نمیدانیم چرا هفتاد شب چک و چانه میزدند برای توافق مجدد! بعد از هفتاد شب که حزب الله به خاک و خون کشیده شد، بارها توسط ترامپ تحقیر شدیم، و در همین ایام شهید هم تقدیم کردیم، د…Show more
.قرار بود در خیابان ملت مبعوث که بر مسئولین ولایت دارند، با فریادهای خود ،مطالبه ی بر حق خود را به گوش مسئولان دیپلماسی برسانند، اما آقایان مسئول برای هدایت افکار مردم در میادین، در وزارت خارجه جلسه تشکیل میدهند!این شب ها و روزهای سر نوشت ساز آنچه موجب وحدت است ، سکوت توسط مسئولان، سخنرانها و مد…Show more
آقایان سخنران و مداح که دیروز در جلسه ی وزارت امور خارجه شرکت کرده و توجیه شده اید که چگونه ملت مبعوث را در خیابان ساکت کنید ، آیا از خود نپرسیدید اگر کار آقایان درست است و شروط رهبری محقق شده چه نیازی به این جلسات و پچ پچ های درگوشی است؟!از خودتان نمیپرسید اگر این مذاکره همچون مذاکره ی قبل ختم به …Show more
با دوستان از گروه های سیاسی مختلف گفتگو کردم. به یک نتیجه رسیدم. همه به دنبال احقاق حق این ملت هستیم، خیانتی هم وجود ندارد.اما ما تعریف مشترکی از مفهوم « حق» نداریم.چون جهان بینی متفاوتی داریم.فهم همین موضوع به بسیاری از گفتگوها پایان میدهد.
عراقچی: در مذاکرات باید رضایت بدهیم به بده بستان..یادمان هست دو روز قبل از شروع جنگ رضایت دادید به اینکه: امام بدهیم! امام بدهیم به همراه دختر و داماد و عروس و نوه و صدها سرباز جانفدای بیت.صدها فرمانده ی ارشد بدهیمناو دنا بدهیم اصلا بچه های میناب را بدهیمشهدای لامرد رامثلا دانشمندان صنعت ه…Show more
توافق با یزید زمان و قاتل امام شهید ،درست در آستانه ی شروع محرم هم از خردمنی دشمن و نادانی دوست است! مثلی لا یبایع مثل یزید!
پاسخ پزشکیان به همسر سرباز ناو دنا که خواستار انتقام بود: "انتقام که فقط جنگیدن نیست؛ ساختن کشور است!پاسخ پزشکان در مورد مرگ مهسا امینی:همه باید بیایند پاسخ دهند! نه اینکه آن دختر را بگیرند کتک بزنند و بعد برنامه درست بشود که جنازه اش را تحویل بدهند! بعد هم نیاییند شفاف سازی کنند! .کاش اجاز…Show more
ملّتی مثل ما، با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند، بیعت نخواهد کرد! .پ ن:۱. این سخنان آقا ۱۱ روز قبل از شهادت زمانی بیان شده است که: ۲. تجربه ی جنگ ۱۲ روزه وجود دارد۳. ضعف ها و قوت ها را ایشان دیده اند۴. مذاکرات عمان با اص…Show more
ترامپ با همپیمانانش صادق تر است تا جمهوری اسلامی با ملتش! .( هرکس هم معتقد است ترامپ دروغگوست، به ابن فکر کند چطور توافق با یک دروغگو امکان پذیر است)!
یک بنده ی خدایی اصرار دارد که ما مردم بی اطلاعیم، و چون بی اطلاعیم باید سکوت میدان بر ما هم فرض شود! حرف صادقانه ایست، مثلا کسی به ما نگفت دیروز شهید داشتیم. ما بی اطلاع بودیم. آمریکایی ها دهن لقی کردند.
شهید ابراهیم همت:اگر دولت اسلامی روزی بر سر میز مذاکره با ابرقدرتها بنشیند، ۱۰۰% شکست میخورددلیل: تجربهبا کفر سر میز مذاکره نشستنخصلت قاسطین، مارقین و ناکثین استما هیچ چارهای نداریم مگر جنگ،صلح و سر میز مذاکره نشستن برای ما خواری و افتضاح به دنبال دارد و نسل آینده را به لجن میکشد.
شروع و پایان و تمام اتفاقات این جنگ ( در راستای همان کودتا) یک سناریو بود این هم از من بماند به یادگار