2 April 2026
چرا ترامپ ناتو را نیاورد؟ چون توهم پیروزی چند روزه داشت و میخواست پیروزی بر ایران را به نام خودش ثبت کند. آیا ترامپ از ناتو خارج میشود ؟ هرگز چون ابرقدرتی آمریکا نابود میشود هدف ترامپ از آتش بس؟ فقط اجبار و اقناع ناتوست و این کار شدنی ست.هدف ترامپ ازجنگ ؟ قطعا سرنگونی و تغییر نظام .
Profile picture of ‌M.sadat Es‌
M.sadat Es

@m_sadat_es  •  1 April 2026

تا ابد مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
09:16 - 2 April 2026

3 Reactions
139 Views