🔴ترامپ:مردم ایران بسیار بد و سرکش شده بودند؛باید آن هارا ادب کنیم تا مانند یک بچهی مودب یک گوشه بنشینند.✍حروم زادهی بیهمه چیز بچه باز،زمانی که توی وحشی و اجدادت غارنشین بودید ما تمدن داشتیم،اونی که داره ادب میشه تویی خوک کثیف،میبینیم تو و اون حروم زاده در آخر برای آتش بس التماس میکنید