سوآلی ازبرخی داشتمحضورسردارقآنی درصداوسیماوحمایت علنی ازتیم مذاکره کننده،کافی بود یا تمام مسئولین لشکری وکشوری باید بیایند خدمتتان؟بعد هم مگرنمی گوییدپزشکیان منتی برهیچکس نداردو نیروهای مسلح بر سرمامنت دارندفرمانده سپاه قدس آمدوازتیم مذاکره کننده حمایت کرد،نمی خواهیدمنتی که بر شماست راجبران کنید؟
13:00 - 24 June 2026

77 Views


2 Replies

Profile picture of ‌بِنْـتــُـ الْقَمَــر 🇮🇷🎒‌
Replying to
آقای قاآنی گفتند که تیم مذاکره برن و اینجوری ما را حقیر کنن...!!!؟؟

Profile picture of ‌بِنْـتــُـ الْقَمَــر 🇮🇷🎒‌
Replying to
مخالف مذاکره نیستیم ولی تیم مذاکره رو هم قبول نداریم...