سوآلی ازبرخی داشتمحضورسردارقآنی درصداوسیماوحمایت علنی ازتیم مذاکره کننده،کافی بود یا تمام مسئولین لشکری وکشوری باید بیایند خدمتتان؟بعد هم مگرنمی گوییدپزشکیان منتی برهیچکس نداردو نیروهای مسلح بر سرمامنت دارندفرمانده سپاه قدس آمدوازتیم مذاکره کننده حمایت کرد،نمی خواهیدمنتی که بر شماست راجبران کنید؟