4 June 2026
علی امام من است و منم غلام علی هزار جان گرامی فدای نام علی
@minooOO64 June 2026
عرض ادب نایب الزیاره شما در مشهد هستم جناب تاجیک خیلی بیادتون بودم از قبل لیست همه بامعرفت های ویراستی رو نت برداشته بودم و تک تک صداتون کردم انشالله که مقبول افتاده باشد 🌱
Profile picture of ‌محمدجواد تاجیک‌
Replying to
عرض ارادت و سپاس از این همه مهر و صفا…چه سعادتی بالاتر از اینکه در جوار بارگاه منوّر حضرت رضا علیه‌السلام، نامی از ما نیز بر زبان شما جاری شده باشد. یقین بدانید همین که یادمان کرده‌اید، برایمان سرمایه‌ای معنوی و افتخاری بزرگ است.دعا در آن آستان، اگر از دل برآید، بی‌تردید بر دل می‌نشیند و به عرش می…Show more
بزرگوارید خواهش میکنم 🌱🙏🏻
17:40 - 4 June 2026

1 Reactions
24 Views