علی امام من است و منم غلام علی هزار جان گرامی فدای نام علی
@minooOO64 June 2026Replying toعرض ادب نایب الزیاره شما در مشهد هستم جناب تاجیک خیلی بیادتون بودم از قبل لیست همه بامعرفت های ویراستی رو نت برداشته بودم و تک تک صداتون کردم انشالله که مقبول افتاده باشد 🌱✨
@Mohammadjavadtajik4 June 2026Replying toعرض ارادت و سپاس از این همه مهر و صفا…چه سعادتی بالاتر از اینکه در جوار بارگاه منوّر حضرت رضا علیهالسلام، نامی از ما نیز بر زبان شما جاری شده باشد. یقین بدانید همین که یادمان کردهاید، برایمان سرمایهای معنوی و افتخاری بزرگ است.دعا در آن آستان، اگر از دل برآید، بیتردید بر دل مینشیند و به عرش می…Show more