post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌محمد محمد (نادِعَلیًّا مَظهَراً العَجایِب)‌
Replying to
💠 بیانیه استاد مهدی طائب پیرامون توافقنامه و تاکید بر ضرورت ولایت‌داری عملی مسئولان🔸[صفحه 1 از 2]بسم الله الرحمن الرحیمقال الله تعالی: «وَإِذْ نَتَقْنَا الْجَبَلَ فَوْقَهُمْ كَأَنَّهُ ظُلَّةٌ وَظَنُّوا أَنَّهُ وَاقِعٌ بِهِمْ خُذُوا مَا آتَيْنَاكُمْ بِقُوَّةٍ وَاذْكُرُوا مَا فِيهِ لَعَلَّكُمْ …Show more
1 - بر اساس امید به او رفاقت و صلح وآشتی او و اینکه کنار آمدن با او و تن دادن به خواسته هایش مشکل ما را حل خواهد کرد و او دیگر دست از دشمنی با ما بر داشته، در کنار یکدیگر آسوده زندگی می کنیم.2 - به دلیل دست برتری که در میدان نبرد یافته ایم و به این نتیجه رسیده ایم که می توانیم ضمن جلوگیری از ورود خسارات بیشتر بر نفوس و امکانات، دشمن را وادار به عقب نشینی و شکست نماییم و در قرارداد، او را به اقداماتی متعدد و وادار نماییم که اگر انجام دهد، متضرر شده، خلاف استکبار او است و اگر انجام ندهد، زمینه سقوط و کاستن قدرت او در مقابله با حق است.آنچه از بیانیه رهبر معظم انقلاب استفاده می شود این است که رهبر انقلاب از آغاز آتش بس بر شروع و ادامه و امضا نظارت دارند که مذاکرات از نوع اول نباشد؛ چرا که هم خلاف شرع و هم خلاف عقل و عقلا و هم غلط بودن آن به تجربه نه یکبار که بارها ثابت شده است. ایشان در متن بیانیه می فرمایند از باب تعهدی که رئیس جمهور محترم به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت دادند و تصریح به قبول مسؤولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر نمودم؛ بلکه اگر قرار بر تداوم حرکت از نوع گفتگو باشد، باید از نوع دوم باشد که نه خلاف شرع است و نه خلاف عقل. اما تداوم حرکت بر اساس آن استحکام رای، ثبات قدم و بقای بر عهد نیاز دارد.
04:10 - 20 June 2026

51 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمد محمد (نادِعَلیًّا مَظهَراً العَجایِب)‌
آنچه از قرار داد به عنوان چهارده بند آمده، در مجموع قرار دادی است از نوع دوم، که اگر دشمن به آن عمل کند، بساط او از منطقه جمع خواهد شد و دنیا با نقشه ای جدید مواجه می شود که کشور امام زمانی بر آن مسیطر است و اگر عمل نکند راه برای جمهوری اسلامی در مبارزه با این شیطان بازتر می شود و بیداری بیش از پیش …Show more