iri@Filmosophy12 June 2026
@motaal2dReplying toثنویتی که گفتین برگرفته از ایران باستان و اعتقادات گنوسیان هستش ، خدای خیر و خدای شر ، اما یک مدل دیگه از ثنویت هم وجود داشته بصورت خدا ی بزرگ لایتناهی و غیر قابل شناخت و خدایی که کوچکتره و میشه اونو تا حدودی درک کرد و خالقه ، مثل ان سوف و یهوه در کابالا...تشکر از مطالبتون
Replying toارادتنه اینطور نیست، ثنویت کابالیستی هم در بحث شخینا و یهوه کاملا دوگانهگرا هست🌺
@motaal23hReplying toشیخنا ثنویت ایجاد نمیکنه ، شیخنا حضور مادرانه الهیست و یهوه تجلی الهیست مانند روح القدس در مسیحیت ، اما یهوه چیزی شبیه به دمیورژ افلاطونه و نقش خالق رو داره برخلاف ان سوف که گفته میشه از آفرینش بیخبره ....تشکر
قادر Replied
با وجود تصریح قانون اساسی بر لزوم تصویب عهدنامهها، مقاولهنامهها، موافقتنامهها و قراردادهای دولت ایران با سایر دولتها در مجلس (اصل ۷۷) و تأیید آن توسط شورای نگهبان (اصول ۹۴ و ۹۶)، چطور برنامه خود را پیش ببریم؟مجلس را تعطیل میکنیم و نام توافق را نیز میگذاریم «تفاهمنامه».
@motaal1dReplying toوقتی تفاهم نامه مواردی برای اجرا داشته باشد آنهم در این سطح حتما باید مجلس ، شورای نگهبان و حتی مصلحت نظام درگیر باشند.
This post was deleted by the post author.
@motaal1dReplying toشما خودتون خوب میدونید این دیسلاکها به سخنان رهبری نیست بلکه به مغالطه و قیاس مع الفارق شماست .
قادر Replied
آقایان منبری و مداح و شاعر و رسانهای که وقتی میخواستید بگویید تمام مذاکرات با رهبری هماهنگ است؛ میخواندید: رهبرمون هرچی بگه همونه!و منتقدانِ روند دیپلماسی را تفرقهافکن و مجلس به هم زن و... خطاب میکردید!بعد از مخالفت صریح #امام_مجتبی_خامنهای کجا هستید؟!دیگه شعر و شعار و خطابه ندارید؟!مگه نم…Show more
@motaal2dReplying toخدایی دم رهبرمون گرم تا ابد ، پته خیلی از این آقایون مداح و منبری و....ریخت روی آب . اما بعضیاشون اونقدر پرو هستند که حد نداره، ورمیدارن همین حرفای رهبری رو چنان تفسیر میکنن که جلوی مرغ پخته بزاری بال درمیاره!
Replied
Replying toسیر تو گزشته نمیکنن اخوی اون گذشتهس که توش سیر میکنن اول یاد بگیر بعد صحبت میکنیم حالا
Replying to andوای چقدر بامزه و کمدی مردم از خنده لطفاً دیگه تکرار نشه
@motaal2dReplying to andاینکه تکرار بشه یا نشه مطمئنا به شما مربوط نیست ، اما چیزی نباید تکرار بشه رفتار شماست که تو متن بنده خدا دنبال زیر بغل مار میگردی
قادر Replied
انتقام از امّت مبعوث بصیر رشید باشرف غیور ایرانعباراتی نظیر «ملّت پرشور و باوفای ایران، ملّت سرافراز ایران، ملّت باشرف ایران و امّت مبعوثشدهی اسلامی»، اوصاف رهبر حکیم انقلابند در حقّ مردم بصیر غیور ایران؛#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم،که امثال عبّاس عبدی، احمد زیدآبادی، معاونت راهبردی ریاست جم…Show moreاگر پیام رهبر انقلاب، بدون درج نام ایشان، به عنوان پیامی از یک شهروند ناشناس جمهوری اسلامی ایران در یکی از میادین تهران قرائت میشد، شبکه نفوذ حامیان #دیپلماسی_التماسی و غربگدایان، این پیام حکیمانه شجاعانه را در رسانههایشان بلاشک تحت عناوینی نظیر «پیام #تندروها» منتشر میکردند.
@motaal2dReplying toتا دیروز که داشتید پیام رهبری رو طور دیگه ای تفسیر میکردین ....چی شد ؟ عجب تحول سریعی ! تبریک میگم🫰
قادر Replied
@Ejeii2dدشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شدهاند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند.باید بسیار مراقب باشیم که خدایناکرده در مسیر دلخواه دشمن حرکت نکنیم.گاهی برخی افراد از روی غفلت حرفهایی میزنند که بدونتردید این حرفها دشمن را خوشحال میکند و مورد سوءاستفاده او قرار میگیرد.
قادر Replied
@Ejeii2dیقین داریم که صراط مستقیم، همان اطاعت و تبعیت محض از رهبری معظم انقلاب است.باید بدانیم که ایشان چه نظری دارند و چه چیزی موجب رضایت ایشان است. نکند آنجا که نظر ما منطبق با نظر ولیفقیه است، بر آن نظر، اصرار ورزیم و آنجا که امرِ ولیفقیه را قبول نداریم، طور دیگری رفتار کنیم! این موضوع در تاریخ ات…Show moreدشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شدهاند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند.باید بسیار مراقب باشیم که خدایناکرده در مسیر دلخواه دشمن حرکت نکنیم.گاهی برخی افراد از روی غفلت حرفهایی میزنند که بدونتردید این حرفها دشمن را خوشحال میکند و مورد سوءاستفاده او قرار میگیرد.
Repliedآقایانی که الان باید مالک اشتر باشید کلاه تون رو بذارید بالاتر ...#بازگشت_به_نظر_رهبری #لبیک_یا_خامنه_ای4 MB
@motaal3dReplying toاوکی ۲۰ میلیون بشکه نفت از جیبت درآوردی دادی هوا فضا !....اونوقت چنتا شهید دادی از سمت هم حزبی هات ؟ ....
قادر Replied
📍تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم| آماده پاسخ هستیم🔖رئیس مجلس در واکنش به لفاظی رییسجمهور آمریکا در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت: 📌با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم.📌بهت…Show more
قادر Replied
@dayyani4d🚨بسیار #مهم #حتما_ببینید🔻حجتالاسلام سید محمود نبویان در آنتن زنده شبکه خبر، در حال تشریح جزئیات نامههای رد و بدلشده میان رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی و نافرمانی مسئولین نسبت به دستورات صریح مقام معظم رهبری بود که پخش برنامه به بهانه میانبرنامه به صورت کامل متوقف شد‼️✍ توصیه أکید…Show more14 MB
قادر Replied
من نظرم رو صریح گفتم و چندین پیامم گذاشتم تا کسی نگوید وسط بازی میکند. باز با صراحت میگویم مسئولین در آزمون ولایتمداری رفوزه شدند و من دیگر حمایت نخواهم کرد ولی اجازه هم نمیدیم یک جریانی به اسم رهبری خلاف امر رهبری عمل کنند.چون باز عدهای فقط یک جمله از پیام رهبر انقلاب را دیدهاند: «بنده علیالاص…Show more
من نظرم رو صریح گفتم و چندین پیامم گذاشتم تا کسی نگوید وسط بازی میکند. باز با صراحت میگویم مسئولین در آزمون ولایتمداری رفوزه شدند و من دیگر حمایت نخواهم کرد ولی اجازه هم نمیدیم یک جریانی به اسم رهبری خلاف امر رهبری عمل کنند.چون باز عدهای فقط یک جمله از پیام رهبر انقلاب را دیدهاند: «بنده علیالاص…Show more
قادر Replied
عبارت «بنده علی الأصول نظر دیگری داشتهام»، ناظر بر عدم موافقت رهبر انقلاب با «امضاء تفاهمنامه بین رئیس جمهور ایران و آمریکا» است، نه معطوف به ارزیابی منفی رهبری حول چهاردهبند تفاهمشده؛آقای #قالیباف، مذاکرات را به نحو احسن پیش بردند و به نتیجهای رساندند که علاوه بر تأیید از سوی مقامهای جمهوری …Show moreملّت پرشور باوفای ایران؛ حاضرین در میدان خیابان و منتظرین ناظر میدان «نظارت بر حسن اجرا و تحقّق تفاهمنامه»۱- این رئیس جمهور آمریکا بود که مستأصلانه، در پی امضاء تفاهمنامه میدوید.۲- رهبر انقلاب، دربارهی امضاء تفاهمنامه، «علی الأصول، نظر دیگری داشتهاند» که حسب پیگیری رئیس جمهور و تعهّدی که ب…Show more
قادر Replied
@Farhadfathi15 June 2026این پیروزی در مقابل آمریکا رو مدیون هماهنگی میدان و دیپلماسی هستیم. از تمام تلاش های آسیدمجید و حاج عباس تشکر میکنیم. دمتون گرم ❤️