2d
اقای پزشکیان کاش به همراه کسایی که بهت رای دادن و هنوز هم از انتخابشون پشیمون نیستن،باهم از پل صراط پرت شید پایین.-دوباره قطعی برق شروع شده؛از ساعت ۶ تا ۸ شب!کودتا یعنی همین که وسط جنگ اقتصادی، از داخل هم خودت مردمت رو با قطعی برق و آب و .. عذاب بدی.مذاکره‌هاشون چرا روی وضعیت برق تاثیر نداره؟!
Profile picture of ‌نِلی☆‌
Replying to
از همه بدتر لحن طلبکار از مردمه.
امروز گفت فقط کسایی که مثل نتانیاهو جنگ طلبن و ارامش نمیخوان با مذاکره مخالفن :))
19:21 - 21 June 2026

25 Views