اقای پزشکیان کاش به همراه کسایی که بهت رای دادن و هنوز هم از انتخابشون پشیمون نیستن،باهم از پل صراط پرت شید پایین.-دوباره قطعی برق شروع شده؛از ساعت ۶ تا ۸ شب!کودتا یعنی همین که وسط جنگ اقتصادی، از داخل هم خودت مردمت رو با قطعی برق و آب و .. عذاب بدی.مذاکرههاشون چرا روی وضعیت برق تاثیر نداره؟!