9 May 2023
همیشه در پست‌های کلیدی حضور داشته‌اید، ۱۰ سال رییس صداوسیما بوده‌اید، ۱۲ سال روی صندلی‌ مجلس نشسته‌اید، رییس مجلس بوده‌اید، عضو مجمع تشخیص هستید، بعد آمده‌اید و می‌گویید «ملک را چاره‌ای دیگر نیاز است».عالیجناب! شما الان باید پاسخگو‌ی ملت باشید، نه ژست اپوزیسیون بگیرید.⁧‫#لاریجانی‬⁩
دقیقا درست می فرمایید.ایشون و همفکرانشون در طول تصدی پست های کلید نظام، بارها با تصمیمات اشتباهشون و سو استفاده خودشون و ایل و تبارشون از فرصت ها و بیت المال، به نظام ضربه جبران ناپذیر وارد کردند و باعث بدینی مردم به نظام شدند.الان ژست اپوزیسیون گرفتند!؟باید امثال ایشون رو پاسخگو کنیم.
15:48 - 9 May 2023

14 Views