فتنه آینده، فتنه مردم نیست، #فتنه_مسئولین است.شرط عبور از این فتنه #مقاومت هست.
4 MB
Pinned post
@sadatam14 April 2026فتنه آینده، فتنه مردم نیست، #فتنه_مسئولین است.شرط عبور از این فتنه #مقاومت هست.4 MB
@sadatam1dوقتی بعضی ها ابراز خشنودی میکنند بدانید آنچه اتفاق افتاده به نفع مردم و نظام نخواهد بود..خاتمی فتنهگر: ﮔﺮﭼﻪ ﺗﺎ ﺑﺮﻗﺮاری توافق و ﺻﻠﺢ ﭘﺎﻳﺪار پس از جنگی ویرانگر و ﻓﺮاﻫﻢ آﻣﺪن زﻣﻴﻨﻪ ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ برای عبور از تنگناها و بحران های کشور، حل مسائل معیشتی و تأمین رفاه مردم، بازسازی و ﺗﻮﺳﻌﻪ همه جانبه میهن ﻋﺰﻳﺰ،6 MB
@sadatam2d
@sadatam2dفوری فوریصد در صد تضمینیاگر ولی فقیه ما را شهید کردیددر روز تولد خود یک توافق هدیه بگیرید..پ.ن: فک کنم دیگه کم کم توی نظامی ک طرفدارشیم بیفتیم زندان🥲🤦🏻♀️
@sadatam2dداغ ما تازه تر شد..
@sadatam3dعبدالله عبدی خبرنگار و فعال رسانه: با تلاش و پیشنهاد قالیباف به رهبر انقلاب، احتمالا دوره ریاست اژه ای در قوه قضائیه، تمدید خواهد شد.ببخشید رییس قوه قضاییه هم به حاج باقر ربط داره که براش تلاش میکنه؟ نمیشه یه تلاشی هم برای قوهی خودش و باز شدن مجلس صورت بگیره؟پ.ن: منبع کانالی در ایتامشکوکه
@sadatam4dبیچاره از کجا به کجا رسید..با طناب پوسیده بعضیا رفت ته چاه بی انتهای سقوط#آشناhttps://virasty.com/Ghalibaf/1774284218786318832الان معلوم شد که چرا آقای قالیباف مجلس را از اعتبار انداخت و بیش از ۴ ماه صحن مجلس را تعطیل کرد!!به پیام دکتر قالیباف در شبکه ایکس بنگرید ایشان با این توییت رسماً از توافقنامه سراسر خسارت بار حمایت می کند و معتقد است راه دیگری وجود ندارد!!👇👇👇«باید به تعهداتی که داده شده عمل شود، بدون هیچ ام…Show more
@sadatam4dولی قبلش هم داشتن مذاکره میکردن که جنگ به پا کردن، بعد دیدن از جنگ به خواستشون نرسیدن دوباره اومدن سر مذاکره؟!!بعد آنچه در جنگ بدست نیاورده در مذاکره هم بدست نخواهد آورد خب باز جنگ میشه دیگهاین است #دور_باطل و خسارت بار برای ما..وقتی مذاکره بخشی از یک چرخه هست چرا انجامش میدید؟ مستقیم بجنگید خبعراقچی: وقتی فهمیدند در جنگ به خواستههای خود نمیرسند درخواست مذاکره کردند🔹علت جنگ این بود که ما در مذاکرات از منافع ملیمان کوتاه نیامدیم و مقاومت کردیم.🔹دشمن آنچه که در جنگ بهدست نیاورده را در مذاکره بهدست نخواهد آورد.