30 March 2026
جواد ظریف: ما نباید جای مستغعفین بجنگیم!واقعا یک نفر با این سطح شعور، وزیر امور خارجه ایران بوده؟!همین حرفای این مردک باعث شد مردم شعار نه غزه نه لبنان بدهند. اگر ما در سوریه و لبنان جنگیدیم واسه دفاع از خودمان بود و تا سوریه ارو از دست دادیم و‌مرز زمینی ما با اسراییل قطع شد به ما حمله کردند.
Profile picture of ‌لیلی شکوهی‌
@Leileshokohi31 March 2026
Replying to
بدبخت، آخرش هم همین ظریف میتونه از این چاهی که کندید بیرون بیاردتون
Profile picture of ‌سعید صفری‌
@saeedsafari31 March 2026
Replying to
چاه؟!!کدوم چاه؟!اینکه ما دفاع کردیم در برابر حمله دشمن چاهه؟ظریف مارو تو چاه فاضلاب برجام انداخت ... چیزی دیگه مونده تقدیم آمریکا کنه؟!
Profile picture of ‌لیلی شکوهی‌
@Leileshokohi31 March 2026
Replying to
عقل ندارید دیگه، وگرنه حالیتون بود همون برجام چند سال از جنگ دور نگهتون داشت، حالا هم طوری نشده، اینقدر بجنگید که کل خاورمیانه رو الحاق کنید به خاک ایران
Profile picture of ‌سعید صفری‌
@saeedsafari31 March 2026
Replying to
اگر ادب را رعایت کنید بهتره!برجام باعث شد ۱۱ تن اورانیوم و ۱۰۰ تن آب سنگین تحویل روسیه بدیم.اطلاعات نیروگاه ها و پتروشیمی و هسته ای تقدیم غرب کردیم که الان بانک اهداف حملات شده. رییس بانک مرکزی گفت هیچ چیزی از برجام به دست نیاوردیم. به ما حمله شده... ما کشور گشایی نکردیم. دفاع داریم می کنیم...
Profile picture of ‌amirali aghamohamadi‌
یادمه رییسی خدا بیامرز توو مناظره انتخاباتیش گفت امضای برجام یه دولت توانا میخواد که فقط کار منه . همین برجامی که‌ میگی چاه فاضلابه ایشون میخواست امضاش کنه
Profile picture of ‌سعید صفری‌
@saeedsafari31 March 2026
بزرگوار برجام امضا شد!!! آمریکا ازش خارج شد...رییسی به صراحت گفت من با آمریکا مذاکره نمی کنم!!!لطفا جملات مستند ارایه بدین
Profile picture of ‌amirali aghamohamadi‌
878 KB
شهید رییسی در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته و میگه باید ایران با اقتدار طلب اشو از کشورهای مقابل بگیره. نه با ذلت و التماس به اروپا. ما تعهدات عملی خودمان را انجام دادیم. و در دولت روحانی التماس اروپا را می کردیم که تحریم ها را بردارد
22:07 - 31 March 2026

73 Views


1 Reply

Profile picture of ‌amirali aghamohamadi‌
فیلمشم فرستادم بازم قبول نمیکنی نه ؟؟ میگه من برجامو به عنوان یک قراردادی که رهبری هم تاییدش کرده قبول دارم .