از تفاهم با آمریکا به نظرم بخش آتش بس و عقب نشینی از لبنانش رو به اسرائیل بگید این بخشش رو باید بدونه بقیه رو ولی نگید چون خرابش میکنه.

iriاز تفاهم با آمریکا به نظرم بخش آتش بس و عقب نشینی از لبنانش رو به اسرائیل بگید این بخشش رو باید بدونه بقیه رو ولی نگید چون خرابش میکنه.
نگوئید مذاکره و تفاهم این اسمش دیکته بود این دیکته رو اول ظریف نوشت بعد هم قالیباف امضاش کرد.
ولی از یه بابت خوشحالم از اون پیام آشنا که گفت بلایی که سر ظریف و روحانی آوردید سر قالیباف نمیتوانید بیاورید این نشون میده کابوس روحانی و ظریف بوده و هستیم.
بارسلونا بهتره دست رو هیچ بازیکنی نزاره رئال خیلی بازیکن کم داره فعلا باید منتظر بمونن خرید های رئال تموم بشه.
مهدی محمدی مشاور قالیباف ادعا کرده که بدون مصوبه شعام آتش بس اعلام شده هیچیک از اعضای شعام هم تکذیب نکردهطبق قانون اساسی شعام یک شخصیت حقوقیست که با رای اعضا و تصویب مصوبه و همچنین با امضای رهبری تازه تصمیماتش لازم الاجرا میشه بدون مصوبه آتش بس اعلام کردن وسط جنگ یک عمل کاملا غیر قانونیست.
تو جنگ قرارگاه خاتم اول یه سه چهار ساعت میزد بعد بیانیه میداد الان بیانیه میده چند ساعت بعد اگر هم بزنه ده دقیقه بیشتر نمیشه و دوباره بیانیه که اگر تکرار کنید شدیدتر میزنیم الان اصلا مسی یادش هست پاسخ قبلی اندازش چقدر بود که الان بسنجیم شدیدتر شده یا نه.
همون شب آتش بس گفتم مصوبه شعام با امضا رهبر رو نشون مردم بدید الان مشاور قالیباف میگه اصلا مصوبه ای نبوده فقط یک بیانیه بوده یعنی بدون اجازه حتی شعام انجام شده آتش بس
هر دم از این باغ بری میرسد گویا خود آتش بس هم بدون امضای رهبری بوده چون در حال حاظر اطرافیان قالباف میگن ده شرط اعلامی شعام مصوبه نبوده بیانیه بودهلایو مسلمان تی وی با حضور سعید وطن دوست بازنشر نزدی هم مهم نیستچند دقیقه بیشتر وقت ندارمVirAva❌️فوری: پیام مهم خبرگان❌️
00:0010:44:31
مهدی محمدی مشاور قالیباف در دفاع از متن گفته همین که رو کاغذ نوشته شده فلان مقدار پول آزاد میشه خودش پیروزیه مهم نیست که در اجرا چی بشه😂😂😂مثلا همین که قصاب محل رو یه کاغذ بنویسه ۳کیلو گوشت و بده به شما کافیه اینکه شب گشنه بخابی اصلا مهم نیست.
بحث در مورد اینکه در نهایت رهبر این متن رو میپذیره یا نه حاشیه هستش در مورد خود متن حرف بزنید و ازش دفاع کنید اگر قابل دفاعه اصلا شما بگو تصمیم نظامه از نظر ما تصمیم غلطیه شما بیا فنی حرف بزن و بگو نخیر به این دلایل تصمیم درستیه
به این متن اصلا نمیشه گفت تفاهم ما قبول کردیم که اورانیوم و تنگه هرمز رو بدیم بره و اونا قول میدن که تحریم ها رو بردارن ما نقد میدیم اونا یه وعده نسیه که طبق تجربیات گذشته یعنی هیچی از جریان عقلانیت انقلابی میخواهیم بدون برچسب زنی و هیاهو به ما هم بگویند عقلانیت این متن دقیقا کجاشه؟
سخنگوی وزارت خارجه : بهترین تضمین قدرت ایران است مولفه های قدرت مثلا اورانیوم غنی شده و تنگه هرمزه که تو توافق احتمالی قراره بدیم بره.
آقای عراقچی دقیقا بعد از رقیق سازی جنگ رو ترامپ شروع کرد و تهدید به بمب اتم کرد میخای چیکار کنی ؟ از کجا اورانیوم غنی شده میخای بیاری تا دشمن حاظر بشه دوباره باهات مذاکره کنه؟
ببین برانداز از این توافق احتمالی زیاد خوشحال نشو درسته که ایران رو ضعیف میکنه اما بسیجی بهت اجازه انقلاب نمیده چون خودش انقلابیه آره تحریم ها شدیدتر میشه و اتفاقا بسیجی برای دفاع از انقلاب محکم تر میشه چون مقصر تحریم ماندن رو خودت و دوستای اصلاح طلبت خواهیم دانست.
امام خامنه ای بر اساس واقعیت های میدان و خیابان این سه هدف را تا پایان یافتن جنگ در نظر داشتند حتماً محقق شود. اما اعضای شعام گفتند نخیر اینها خیلی کمه ما ده تا امتیاز خیلی بزرگ را از دشمن با مذاکره خواهیم گرفت مردم هم گفتند خوب باشه اگر اینطوره بگیریداما شعام به کل زده زیر حرف خودش اشتباه میگم؟
امام سید مجتبی خامنه ای در یکی از پیام های اخیرشون فرمودند: مردم انرژی هسته ای را مانند خاک کشورشان دانسته و از آن دفاع میکنند. اینایی که میگید تیم مذاکره خیانت نکرده و رهبری تحت فشار قرار نگرفته میشه پس بفرمائید این صحبت امام خامنه ای بر اساس چه متر و معیاری بوده قطعا بدون فکر و امکان سنجی...
تا میتونید خشکبار ذخیره کنید اجاق هایی بخرید که با نفت و هیزم کار کننبرنج رو به صورت شلتوک بخرید و ذخیره کنید منبع آب حتما تهیه کنید این تسلیم نامه اگر امضا بشه کمتر از یک سال بعدش جنگه جنگی که روز اولش زیر ساخت ها میخوره.
عراقچی : رسانه ها در مورد متن توافق گمانه زنی نکنند پس از تصویب جزئیات و امضای توافق به اطلاع عموم مردم می رسد بعد از امضای توافق جزئیات متن توافق فقط به درد سر قبرمون میخوره مر تی که پف یوز.