غسّاٰن کنفانی نوشته که؛کاش کودکان نمی‌مُردند، موقتاً آن‌ها را به آسمان ‌میبردند تا جنگ تمام شود، بعد با خیالِ راحت به خانه‌شان فرود می‌آمدند و در جوابِ والدینشان که با حیرت میپرسیدند:«کجا بودید؟!» [شاد و سرخوش میگفتند:«داٰشتیم با ستاره‌ها بازی میکردیم»…
00:25 - 15 April 2026

1 Reactions
26 Views