کسیکه سمت باطل بایستد خودبهخود از نظام الهی، ولایت و مردم جدا شده و او را قطب دیگر در جامعه نمی دانند تا مثلا بگویند جامعه دوقطبی شده!آنچه جامعه را در مواجهه با تضارب حق وباطل از دوقطبی شدن حفظ می کند، تبین حق و باطل برای همگان است.چون فطرت جامعه حق پرست است پس دوقطبی نخواهد شد.
02:01 - 13 March 2025