یه ایده ای داره تو ذهنم میچرخهسه تا چیز رو بهم بگید:1چند تا تون کانال دارید (ایتا/روبیکا/هرچی) 2 چند تاتون کار ادیت رو بلدید3 چندتاتون تو گویندگی میتونید کمک کنید؟
@sheri_sadat1 March 2026واسه گویندگی هم صدای جالبی ندارم اما - تف تو ریا - با احساس و قشنگ میخونم