2d
#پزشکیان درXنوشت:نه ظلم کنیم،نه ظلم بپذیریم ونه مقابلش سکوت!بزرگترین ظلم؟پرداخت حقوق بریال فروش اجناس بدلارعبورازنظرات رهبرگذشتن ازخون #رهبر_شهید تعطیلی مجلس سانسورصداهای حقتورم۷۰%وافزایش حقوق ۲۰%رهاکردن #تنگه_هرمز وعده برباددادن اورانیوم وغنی سازی وکاهش قیمت نفت بنفع دشمن!و.…Show more
#تصاویر_مفهومیوقتی اقتدار داشتیم،تصویر میشود#آنمرد_رفته#شهید_رئیسی
نمی دونم به خودش تیکه میندازه ، با اعصاب ما بازی می کنه ، یا طرف صحبتش قشر خاصیند که داره رسما ازشون دعوت به قیام میکنه ؟چیزی رو که مطمئن هستم اینه به هیچ وجه ساده نیست و نقشش رو خوب بازی میکنه .عجب مار هفت خطیه این اصلاحات، کی باور می‌کرد همچین مهره ای رو رو کنه که بتونند با پنبه وفاق سر ببرند
05:40 - 26 June 2026

1 Reactions
20 Views