آقایان پزشکیان، قالیباف و عراقچی!به جای نگارش نامههای کلیشهای و شعاری بعد از پیام رهبرانقلاب، نسبت به نقض "بند اول" تفاهم با امریکا "اقدام عملی" کنید.دوره گفتار درمانی و شعار برای آرام کردن مردم تمام شده. علی الاصول مردم منتظر اقدام و عمل شما هستند.
