22 April 2026
‏من جای مسئولین بودم تمدید یک طرفه آتش بس رو قبول نمیکردم و با توجه به محاصره دریایی، جنگ را شروع می کردم!نمی گذاشتم این چرخه معیوب محاصره ـ تهدید ـ مذاکره، ادامه پیدا کند!نمی گذاشتم دوباره از حربه غافلگیری استفاده کنند!یا حداقل برای پایان محاصره، ضرب العجل تعیین می کردم!
دلم برای ترامپ حرام ..زاد ...سوختبد ذلتی افتاددرحالیکه ما امشب موشک به میدان آوردیم و اون سگ رو به میدان خواندیم،ذلیلانه درخواست آتش بس یک طرفه کرداوج ذلت این بی شرف
00:15 - 22 April 2026

3 Reactions
65 Views