اگه گفتین چرا انقدر این عکس خوشگل شده؟🤔🤔خب معلومه...چون من مثل یه عقاب اون بالا نشستم😗😁🫢#کتابنوش #جنگلبان_کتاب#یار_دوازدهم#آقا_بیژن
10 August 2024اگه گفتین چرا انقدر این عکس خوشگل شده؟🤔🤔خب معلومه...چون من مثل یه عقاب اون بالا نشستم😗😁🫢#کتابنوش #جنگلبان_کتاب#یار_دوازدهم#آقا_بیژن