خانم ریحان،کامبیز،اتاق و روم رو دادید دست یک مشت کودن ومتوهم،که مغزمون رو رنده کنن،بابا ورود کنیدجمعش کنیزد دگ لطفا،ای بابا

iriPinned post
@user17737766019217 April 2026خانم ریحان،کامبیز،اتاق و روم رو دادید دست یک مشت کودن ومتوهم،که مغزمون رو رنده کنن،بابا ورود کنیدجمعش کنیزد دگ لطفا،ای بابا
@user17737766019216 April 2026جوک سال منظرپوره مزدوره ج.ا.ا ازجیبش برای وطن خرج میکنا،اره ارداحه عمتبهتربن اتاق کلابهاوس همیشه صدای فردای وظیفه شناس بود و هستنه طرف سیم سفیدهاست نه با تندروها .از جیب هزینه کرده برای دلسوزی از وطن.🇬🇶
@user17737766019211 April 2026چرادرحین اینکه نت بین الملل قطع هست،اماهیشکی دررابطه بافروش کانفیگ غیرقانونی حرفی نمیزنه؟؟
@user17737766019226 March 2026آقای روح الله رفیعی،شماتحمل یک انتقاد ازسیستم گردانندگان مشاغل کشورایران روندارید،انتظارداریدباوجودتندروهایی مثل شما،که تاانتقادمیکنن،فحاشی وتوهین میکنید این کشورپیشرفت کنه.فکرمیکردم مبادی اداب هستیدولی بمن میگیدازاطاق گمشوبیرون،شماکه مویی سپیدکردید،بدون اینکه بپرسید ،مشکلت چیه،توهین میکنید.متاسفم