جناب باهوش، اولا که این صفحه ادمین داره، دوما نباید یک نفر پیدا بشه تا مردم جهان و جوانانی که توسط رژیم صهیونسیتی و آمریکا شستشوی مغزی شدن آگاه کنه؟من و شما که نمیتونیم لااقل از صفحه ی ایشان و همچنین سفارت های ایران در کشور های مختلف استفاده شده و خیلی ها هم این پاسخ ها جالب بوده و دوست داشتن