دقیقا منظورم امثال تو بودن ک میبندن ب قاجارچجوریه تو قاجار دادن ولی تو نقشه های همین صده تو کل دنیا جزوه استانای ایرانه و مجلس حکومت پهلوی دادش رفت و جشن گرفتن؟😂😂😂😂کتاب ک نمیخونی حداقل ب عقلت فشار بیار

@SADMAN18 May 2026Replying to and 9 othersدقیقا منظورم امثال تو بودن ک میبندن ب قاجارچجوریه تو قاجار دادن ولی تو نقشه های همین صده تو کل دنیا جزوه استانای ایرانه و مجلس حکومت پهلوی دادش رفت و جشن گرفتن؟😂😂😂😂کتاب ک نمیخونی حداقل ب عقلت فشار بیار
@user1775644156618 May 2026Replying to and 10 othersبحرین 150 سال قبل از اون با توطئه انگلیسی شیخ های خودمختار داشت ایران هم تو دهه چهل یه نقشه جدید داد که بحرین رو گذاشت جزو استان های ایران یعنی خود ایران این کارو کرد و شیخ های بحرین و انگلیس هم اعتراض کردن ولی دلیل ایران واسه این کار این بود که جزایر سهگانه رو با استفاده از کارت بحرین از دست نده
@user1775644156618 May 2026اگه همین رضا شاه نبود الان خوزستان نبود (شیخ خزعل) شمال ایران رو میرزا کوچک خان داده بود به شوروی اگه پهلوی دوم هم نبود هم جزایر سهگانه هم آذربایجان (فرقه پیشهوری)هم کردستان(فرقه قاضی محمد) جدا شده بودند.
@NYX8218 May 2026Replying to and 10 othersاگه پهلوی اول نبود الان آرارات مال ایران بود دشت نا امید مال ایران بود قره سو مال ایران بود در زمان پهلوی دومم اگه ممد رضا نبود بحرین مال ایران بود و جزیره آریانا مال ایران بود یه جزیره دیگه رو هم داده که اسمشو بادم نیست 🥹 آخه کوچولو تاریخ نخوندی الکی واسه ما بلبل زبونی نکن
@user1775644156618 May 2026Replying to and 10 othersیه سوال دارم اگه حکومت قاجار ادامه داشت به نظرت اصلا ایرانی باقی می موند
@user1775644156618 May 2026Replying to and 10 othersبحرین 150 سال قبل از اون با توطئه انگلیسی شیخ های خودمختار داشت ایران هم تو دهه چهل یه نقشه جدید داد که بحرین رو گذاشت جزو استان های ایران یعنی خود ایران این کارو کرد و شیخ های بحرین و انگلیس هم اعتراض کردن ولی دلیل ایران واسه این کار این بود که جزایر سهگانه رو با استفاده از کارت بحرین از دست نده
This post was deleted by the post author.
@user1775644156618 May 2026Replying to and 10 othersبه هر حال می خوای باور بکن می خوای نکن ولی اگه پهلوی نبود جزایر سهگانه هم نبود و الان تنگه هرمز هم مال ما نبود اگه رضا شاه توی اون دوره دولت مرکزی رو سرو سامان نمی داد خدا می دونه الان ایرانی بود یا نه
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersاینم باز اشتباهه باید گذشته رو دید کارهایی که در گذشته شده الان نتیجه چیزی که سال ها کاشته شده منم به عنوان یه کنشگر مستقل که دلبستگی به این حکومت دارم نه به آمریکا منم فقط دلبسته ایران هستم خب شما تصمیم میگیرید از حاکمیت دفاع کنید حالا من دلیلتون رو نمی دونم ح
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمی دونم ولی حاکمیت رو هم بر علیه منافع ایران می دونم از آمریکا گله ای ندارم چون خارجیه ولی از شماها گله دارم چون ایرانی هستید بخشی از مردم کشور خودتون رو هل دادید توی بغل خارجی
@Nelix8 May 2026Replying to and 10 othersپس موافقی که الان باید از کشور دفاع کرد در مقابل آمریکا؟ما هم مردمیم. این توجیه خوبی برا باز کردن دروازه شهر رو دشمن نیست.
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersنیست ولی من نمی تونم بیام کنار کسایی که تو خیابون برام دوشکا گذاشتن و می دونم اگه فردا روزی جنگ تموم شد بعدش همون تیر توی پیشونیمه و بهم بگه سرباز آمریکایی
@MAZLOMAJAZI8 May 2026Replying to and 10 othersدوشکا موشکا که همش توهمه و سند درستی براش نیست، تو هم تا وقتی معترض باشی کسی باهات کار نداره ، همه جای دنیا قانون خودشو داره و اعتراض هم خیلی با اغتشاش فرق داره.
@Kim_Aian_19978 May 2026Replying to and 11 othersبراندازی بستگی داره اغتشاش باشه یا انقلاببرعندازی های شما رو دیدیم چطور بود ، والا اغتشاش بود دیگه
@user177564415668 May 2026Replying to and 11 othersمنکه برانداز نیستم ولی کسی که می خواد براندازی کنه همین کارا هم جزوشه
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersنیست ولی من نمی تونم بیام کنار کسایی که تو خیابون برام دوشکا گذاشتن و می دونم اگه فردا روزی جنگ تموم شد بعدش همون تیر توی پیشونیمه و بهم بگه سرباز آمریکایی
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمشکل شما اینه حاکمیت رو با ایران یکی میدونید اگه من بخوام براندازی کنم می گید دشمن هستی این حرفا کاری به جنگ ندارم
@NYX828 May 2026Replying to and 10 othersچون یکیه 😐 تموم کشورا میگن جمهوری اسلامی ایران بعد یه بچه بی دین از تورقوز آباد میگه حاکمیت و کشور جدان
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersشما همونی نیستید که به مردم میگید کودتاگر؟؟ منم جامعه شناسی خوندم
@NYX828 May 2026Replying to and 10 othersمردم جدا بودن از کودتا گرا کسی که اسلحه به دست اومده وسط خیابون نظامی آتیش میده و سر میبره مردمه؟ کسی که به بیمارستان حمله میکنه مردمه؟ کسی که اتوبوس آتیش میده مردمه ؟ کسی که به دختر بچه سه ساله رحم نمیکنه مردمه ؟
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersهر چی باشه کودتا نیست آشوبگر شورش گر هرچی اینا می تونید بگید ولی کودتا تعریف یه کسی که یه کم سواد سیاسی داشته باشه می دونه
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمشکل شما اینه حاکمیت رو با ایران یکی میدونید اگه من بخوام براندازی کنم می گید دشمن هستی این حرفا کاری به جنگ ندارم
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمن برانداز نیستم و مخالف خشونت این چیزام همه همه معترضان هم برانداز نیستند ولی وقتی به حرفاشون گوش داده نمیشه هی رادیکال تر میشن تجمعات رو از سال ۸۸ به این ور بررسی کنید متوجه می شید هر چی اومدیم جلوتر خشن تر شده از اصلاحات رسیده به براندازی
@MAZLOMAJAZI8 May 2026Replying to and 10 othersپوتین هیچ قسمت از منابع مارو نخواسته نمیگه فلان چیز رو بدید به من ، نمیگه اگه ندید بمب اتم میزنم ، نمیگه باید اینکارو بکنی اون کارو نکنی ، استعمار با روابط بین کشور ها متفاوته.
@MAZLOMAJAZI8 May 2026Replying to and 10 othersباهاشون معامله میکنیم ،اونا خریدار های نفت ما با توجه به تحریم های آمریکا هستن و هزار و یه جور صادرات و واردات با روسیه و بقیه داریم ،همکاری نظامی و دیپلماتیک داریم .
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersپس چرا بهتون جنگ افزار راهبردی نمی ده حتمی نمی خواد قدرت داشته باشید چرا پیش آمریکا زیرآبتون رو میزنه به هرحال روسیه نمی خواد ایران قدرت داشته باشه و آروم باشه دوس داره همیشه ما تو جنگ باشیم
@MAZLOMAJAZI8 May 2026Replying to and 10 othersاولندش که زیراب چیه ؟ روسیه همین چند روز پیش قطعنامه ای که ضد ایران بود رو وتو کرده.جنگ افزار راهبردی هم معاملاتی داشته که خب حتما به صرفه ایران نبوده یا هر چیز دیگه، مهم اینه که زیاده خواه نیست ، در هیج عرصه ای هم به اندازه آمریکا با ما دشمنی نکرده.
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersپس چرا بهتون جنگ افزار راهبردی نمی ده حتمی نمی خواد قدرت داشته باشید چرا پیش آمریکا زیرآبتون رو میزنه به هرحال روسیه نمی خواد ایران قدرت داشته باشه و آروم باشه دوس داره همیشه ما تو جنگ باشیم
@Nelix8 May 2026Replying to and 10 othersما عاشق چشم و ابرو کشوری نیستیم اگه باهاشون در تعاملیم صرفا به خاطر ارتباطات سیاسیه.
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersبا آمریکا و اسرائیل هم می تونستیم همین رفتار رو داشته باشیم
@NYX828 May 2026Replying to and 9 othersچون میترسن داداش میترسن آمریکا اسم خودشو گذاشته قدرت اول دنیا ولی ما نمیترسیم چون خدا رو داریم وقتی خدا پشتت باشه از پس هر کاری برمیای فقط کافیه بهش ایمان داشته باشی ما اعتقاد داریم اگه کشته بشیم شهید میشیم که بهترین نوع مرگه ولی ببیه ترس از جونشونو دارن
@user177564415668 May 2026Replying to and 9 othersخب الان این چه ربطی به من داره من دارم آکادمیک بحث میکنم شما تفکرتون رو می گید خب الان من بی دین و ایمون به تو چی بگم
@user177564415668 May 2026Replying to and 9 othersالان چه ربطی به این بحث داره اگه کمکت میکنه تا بگم تفتیش عقاید راه انداختی
Amir Replied