Amir

‌Amir‌'s header picture
A

Amir

@user17756441566
Joined April 2026
Profile picture of ‌🚩سَدمَن[عمادِآوین🇮🇷]‌
@SADMAN18 May 2026
دقیقا منظورم امثال تو بودن ک میبندن ب قاجارچجوریه تو قاجار دادن ولی تو نقشه های همین صده تو کل دنیا جزوه استانای ایرانه و مجلس حکومت پهلوی دادش رفت و جشن گرفتن؟😂😂😂😂کتاب ک نمیخونی حداقل ب عقلت فشار بیار
@user1775644156618 May 2026
بحرین 150 سال قبل از اون با توطئه انگلیسی شیخ های خودمختار داشت ایران هم تو دهه چهل یه نقشه جدید داد که بحرین رو گذاشت جزو استان های ایران یعنی خود ایران این کارو کرد و شیخ های بحرین و انگلیس هم اعتراض کردن ولی دلیل ایران واسه این کار این بود که جزایر سه‌گانه رو با استفاده از کارت بحرین از دست نده
@user1775644156618 May 2026
اگه همین رضا شاه نبود الان خوزستان نبود (شیخ خزعل) شمال ایران رو میرزا کوچک خان داده بود به شوروی اگه پهلوی دوم هم نبود هم جزایر سه‌گانه هم آذربایجان (فرقه پیشه‌وری)هم کردستان(فرقه قاضی محمد) جدا شده بودند.
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX8218 May 2026
اگه پهلوی اول نبود الان آرارات مال ایران بود دشت نا امید مال ایران بود قره سو مال ایران بود در زمان پهلوی دومم اگه ممد رضا نبود بحرین مال ایران بود و جزیره آریانا مال ایران بود یه جزیره دیگه رو هم داده که اسمشو بادم نیست 🥹 آخه کوچولو تاریخ نخوندی الکی واسه ما بلبل زبونی نکن
@user1775644156618 May 2026
یه سوال دارم اگه حکومت قاجار ادامه داشت به نظرت اصلا ایرانی باقی می موند

@user1775644156618 May 2026
بحرین 150 سال قبل از اون با توطئه انگلیسی شیخ های خودمختار داشت ایران هم تو دهه چهل یه نقشه جدید داد که بحرین رو گذاشت جزو استان های ایران یعنی خود ایران این کارو کرد و شیخ های بحرین و انگلیس هم اعتراض کردن ولی دلیل ایران واسه این کار این بود که جزایر سه‌گانه رو با استفاده از کارت بحرین از دست نده

This post was deleted by the post author.

@user1775644156618 May 2026
به هر حال می خوای باور بکن می خوای نکن ولی اگه پهلوی نبود جزایر سه‌گانه هم نبود و الان تنگه هرمز هم مال ما نبود اگه رضا شاه توی اون دوره دولت مرکزی رو سرو سامان نمی داد خدا می دونه الان ایرانی بود یا نه

Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
تو می‌گی الان وسط این جنگ تحمیلی چیکار کنیم؟
اینم باز اشتباهه باید گذشته رو دید کارهایی که در گذشته شده الان نتیجه چیزی که سال ها کاشته شده منم به عنوان یه کنشگر مستقل که دلبستگی به این حکومت دارم نه به آمریکا منم فقط دلبسته ایران هستم خب شما تصمیم میگیرید از حاکمیت دفاع کنید حالا من دلیلتون رو نمی دونم ح
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
حاکمیتو ول کن.این جنگو بر علیه "ایران" نمی‌دونی؟
می دونم ولی حاکمیت رو هم بر علیه منافع ایران می دونم از آمریکا گله ای ندارم چون خارجیه ولی از شماها گله دارم چون ایرانی هستید بخشی از مردم کشور خودتون رو هل دادید توی بغل خارجی
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
پس موافقی که الان باید از کشور دفاع کرد در مقابل آمریکا؟ما هم مردمیم. این توجیه خوبی برا باز کردن دروازه شهر رو دشمن نیست.
نیست ولی من نمی تونم بیام کنار کسایی که تو خیابون برام دوشکا گذاشتن و می دونم اگه فردا روزی جنگ تموم شد بعدش همون تیر توی پیشونیمه و بهم بگه سرباز آمریکایی
Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
دوشکا موشکا که همش توهمه و سند درستی براش نیست، تو هم تا وقتی معترض باشی کسی باهات کار نداره ، همه جای دنیا قانون خودشو داره و اعتراض هم خیلی با اغتشاش فرق داره.
براندازی اغتشاشه ؟
Profile picture of ‌Aian🚩‌
@Kim_Aian_19978 May 2026
براندازی بستگی داره اغتشاش باشه یا انقلاببرعندازی های شما رو دیدیم چطور بود ، والا اغتشاش بود دیگه
منکه برانداز نیستم ولی کسی که می خواد براندازی کنه همین کارا هم جزوشه

نیست ولی من نمی تونم بیام کنار کسایی که تو خیابون برام دوشکا گذاشتن و می دونم اگه فردا روزی جنگ تموم شد بعدش همون تیر توی پیشونیمه و بهم بگه سرباز آمریکایی
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
وقتی برای دفاع از کشورت وایستی چرا باید بهت بگن آمریکایی؟
مشکل شما اینه حاکمیت رو با ایران یکی میدونید اگه من بخوام براندازی کنم می گید دشمن هستی این حرفا کاری به جنگ ندارم
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
چون یکیه 😐 تموم کشورا میگن جمهوری اسلامی ایران بعد یه بچه بی دین از تورقوز آباد میگه حاکمیت و کشور جدان
شما همونی نیستید که به مردم میگید کودتاگر؟؟ منم جامعه شناسی خوندم
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
مردم جدا بودن از کودتا گرا کسی که اسلحه به دست اومده وسط خیابون نظامی آتیش میده و سر میبره مردمه؟ کسی که به بیمارستان حمله میکنه مردمه؟ کسی که اتوبوس آتیش میده مردمه ؟ کسی که به دختر بچه سه ساله رحم نمیکنه مردمه ؟
هر چی باشه کودتا نیست آشوبگر شورش گر هرچی اینا می تونید بگید ولی کودتا تعریف یه کسی که یه کم سواد سیاسی داشته باشه می دونه

مشکل شما اینه حاکمیت رو با ایران یکی میدونید اگه من بخوام براندازی کنم می گید دشمن هستی این حرفا کاری به جنگ ندارم
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
مسیر سالم مدنظرت برا براندازی چیه؟
من برانداز نیستم و مخالف خشونت این چیزام همه همه معترضان هم برانداز نیستند ولی وقتی به حرفاشون گوش داده نمیشه هی رادیکال تر میشن تجمعات رو از سال ۸۸ به این ور بررسی کنید متوجه می شید هر چی اومدیم جلوتر خشن تر شده از اصلاحات رسیده به براندازی

Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
پوتین هیچ قسمت از منابع مارو نخواسته نمیگه فلان چیز رو بدید به من ، نمیگه اگه ندید بمب اتم میزنم ، نمیگه باید اینکارو بکنی اون کارو نکنی ، استعمار با روابط بین کشور ها متفاوته.
یعنی در رضای خدا باهاش رابطه دارید یا با چین
Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
باهاشون معامله میکنیم ،اونا خریدار های نفت ما با توجه به تحریم های آمریکا هستن و هزار و یه جور صادرات و واردات با روسیه و بقیه داریم ،همکاری نظامی و دیپلماتیک داریم .
پس چرا بهتون جنگ افزار راهبردی نمی ده حتمی نمی خواد قدرت داشته باشید چرا پیش آمریکا زیرآبتون رو میزنه به هرحال روسیه نمی خواد ایران قدرت داشته باشه و آروم باشه دوس داره همیشه ما تو جنگ باشیم
Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
اولندش که زیراب چیه ؟ روسیه همین چند روز پیش قطعنامه ای که ضد ایران بود رو وتو کرده.جنگ افزار راهبردی هم معاملاتی داشته که خب حتما به صرفه ایران نبوده یا هر چیز دیگه، مهم اینه که زیاده خواه نیست ، در هیج عرصه ای هم به اندازه آمریکا با ما دشمنی نکرده.
داداش برو صحبت های لو رفته بوش و پوتین رو ببین .

پس چرا بهتون جنگ افزار راهبردی نمی ده حتمی نمی خواد قدرت داشته باشید چرا پیش آمریکا زیرآبتون رو میزنه به هرحال روسیه نمی خواد ایران قدرت داشته باشه و آروم باشه دوس داره همیشه ما تو جنگ باشیم
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
ما عاشق چشم و ابرو کشوری نیستیم اگه باهاشون در تعاملیم صرفا به خاطر ارتباطات سیاسیه.
با آمریکا و اسرائیل هم می تونستیم همین رفتار رو داشته باشیم

Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
چون میترسن داداش میترسن آمریکا اسم خودشو گذاشته قدرت اول دنیا ولی ما نمی‌ترسیم چون خدا رو داریم وقتی خدا پشتت باشه از پس هر کاری برمیای فقط کافیه بهش ایمان داشته باشی ما اعتقاد داریم اگه کشته بشیم شهید میشیم که بهترین نوع مرگه ولی ببیه ترس از جونشونو دارن
خب الان این چه ربطی به من داره من دارم آکادمیک بحث میکنم شما تفکرتون رو می گید خب الان من بی دین و ایمون به تو چی بگم
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
خب داداش دین نداری خدا رو که قبول داری دیگه 😐
الان چه ربطی به این بحث داره اگه کمکت میکنه تا بگم تفتیش عقاید راه انداختی

Amir Replied

Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
حال و روز همه‌شونو دیدیم
حال و روز خودمون رو هم خواهیم دید