14 April 2026
تیتر رسانه رسمی #حزب_الله_لبنان از صحبتهای مهم امروز شیخ نعیم قاسم:از ایران به خاطر حمایتش تشکر می‌کنیم.پ‌ن:کاش میدانستیم مطالب خلاف واقعِ ما، از تنها گذاشتن حزب الله توسط ایران چه بر سر روحیه آنها می آورد.و کاش می دانستیم که برخی چگونه نادانسته #اهداف_اسرائیل را مو به مو جلو میبرند متن کامل…Show more
Profile picture of ‌لیلا محمدی‌
@m_b_l_b_al_b_z_b14 April 2026
Replying to
آقایون امر فرمودن ماله رو محکمتر بکشید شاید اون دو هزار نفر شهید و زخمی لبنان دردشون اومد بلند شدن گفتن داشایم فیلم بازی میکردیم.شاید شیخ نعیم بگه شوخی کردم گفتم تنها هم بمونیم میجنگیممردم ایران زیر ساتور سیاسی جماعت بودن نتیحه اش میشه این ویراستی! آبرو و شرف و تبیین یک عمرو یکجا بدی بره به خاطر …Show more
Profile picture of ‌لیلا محمدی‌
@m_b_l_b_al_b_z_b14 April 2026
اینا دارن فیلم بازی میکنن جناب راجیبا چه تحلیلی شبها سر بر بالش میزارید و آسوده میخوابید؟!
1 MB
Profile picture of ‌سید محمد حسین راجی‌
@H_raji14 April 2026
Replying to
مثل همون شبهایی که اینجا راحت سر روی بالش میذاشتین و او در کنار نیروهای حزب‌الله وسط جنگ بود☺️تا زمانی که ماجرا رو نمیدونیم چرا حتما باید موضع بگیریم؟آخه چند نفر ما می‌دونیم ساختار حزب‌الله چطوره؟ایران الان داره چیکار میکنه؟سپاه قدس الان کجاست؟و صدها مورد دیگه اونی نباید راحت بخوابه که بزرگ…Show more
Profile picture of ‌هادی قاسمی‌
@user17758483066714 April 2026
سید جان نیازی به ساختار و اینکه ایران چیکار میکنه.....وقتی ما در جنگ نرم هستیم باید مقامات پاسخگو باشن چون بین مردم اختلاف میفته ‌. مردم از این شاکی هستن که چرا وقتی آتش بس شکست نیروهای ما مثل ترسو ها جواب ندادن .خونه خاله نیست که جنگ . مذاکرات فریبی بیش نبود . خودمون .....فرض نکیم.
نیروهای ما ترسی ندارند و فقط سیاستمداران هستند که جلوی میدان رو میگیرند وگرنه همین چندروز پیش موشکها روی ناوهای امریکایی قفل بود و میشد انتقام دنا رو گرفت اما اما شاید یه چیز بهتر در نظر گرفتن براشون و ما امیدواریم.
11:22 - 14 April 2026

1 Reactions
57 Views


1 Reply

Profile picture of ‌هادی قاسمی‌
@user17758483066714 April 2026
دقیقاًنیروهای ما ترسوهستن که نکنه یه موقع سیاسیون ناراحت بشن چون جون مردم که ارزشی ندارهنیروهای مسلح باید به حرف مردم گوش بدن نه به سیاست مداران میدونی چرا چون تریاکی تریاکی جذب میکنه چون جون انسان ها پفک نمکی نیستن تابا چیز بهتری در نظر گرفت مثلا چیپسرهبری شهیدمیدونست ترسو ها رو حرفشون نمیمونن 👇
2 MB