کسی که با نقصعضو پای حق ایستاد!!! #حجت_الاسلام_راجی
3 MB
محمود عکاشه Replied
Replying toما در آینده نه چندان دور، شاهد آوارگی و روسیاهی خیلی ها خواهیم بود.
محمود عکاشه Replied
@H_raji3dپیام برخی مسئولان به رهبری، از جنس رابطه مدیر با مافوق بود؛ نه نسبتِ مأموم با اماممأموم، وقتی درمییابد نظرش با نظر امامش همخوان نیست، نه تنها نظر خود را اصلاح میکند، بلکه آن را مایه #توبه_و_استغفار میداند.شهید سید حسن نصرالله وقتی دریافت نظرش درباره برکناری محمد مرسی با نظر رهبر معظم انقلاب …Show more
Replying toمردم ما درسهای اسلامی و عاشورایی خود را خوب بلد است، همانطور که مسئولین ما، درس های شیفتگیِ زندگی غربی و وادادگی؛ و متاسفانه آنها در مناصب قدرت اجرایی هستند و ما کف خیابان و خلع ید.
محمود عکاشه Replied
Replying toجایگاه مردم، خواص، نخبگان و حلقه های میانی در نظامات حکمرانی کجاست ؟
محمود عکاشه Replied
Replying toسلام، احساس نمیکنید این همه تخریب قالیباف بر خلاف توصیه های رهبر شهید و رهبر عزیز هست؟
Replying toاحساس نمی کنید بیان اینهمه واقعیت در رفتار و گفتار قالیباف، از جمله مذاکره با قاتل سلیمانی ها و امام شهید و لمیدن در آغوش لیبرال ها، عین حق است و عملکرد ایشان جفا به امام شهید وامام حاضر و انقلاب است؟
محمود عکاشه Replied
@Hamedmehrabi14 June 2026تازه کمتر از ۱۱۰ روز از جنگ گذشته و خیلی از کسانی که بجز جنگ حزبی هیچ گونه سیاست جنگی به چشم ندیده اند خود را باهوش تر از فرمانده های نظامی ، مسئولین و ولی فقیه میدانند .این را بدانید جنگ ما فقط موشک نیست جنگ ما نظامی،دیپلماسی،شناختی و ادراکی ،رسانه ای ،جاسوسی ،اطلاعاتی ،فناوری ،هکری، هوش مصنوعی،…Show more4 MB
محمود عکاشه Replied
نایا ـ NAYA:💥منابع لبنانی خبر دادند که ارتش اسرائیل با بمبگذاری در چندین ساختمان در شهرک عیتا الجبل، آن را با خاک یکسان کرد💥کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی:این توافقی شوکهکننده برای اسرائیل است، هیچ کسی در رأس قدرت نیست که چنین فکر نکند، از نخستوزیر گرفته تا رئیس …Show more
محمود عکاشه Replied
محمود عکاشه Replied
@user16766529021314 June 2026بله به یقین جریان فتنه در کمین امت مبعوث شده در خیابان نشسته اند تا با حذف خیابان و بنام آشتی ملی دوباره کودتاگران و فتنه گران را به عرصه برگردانند. کاش نو اصولگرایان متوجه بشوند جریان غربگرا دوستی و رفاقت و همنشینی و هم پیمانی ندارد. بوقتش برای زدن انقلابیون دندان تیز میکنند....رئیسی باشد یا ج…Show morerubika.irگوهر معرفت☫ - روبیکا
پیام رسان ایرانی روبیکا Rubika
محمود عکاشه Replied
محمود عکاشه Replied
@Ghalibaf9 June 2026📍ما زبان دیپلماسی را ترجیح میدهیم، ولی زبان غیردیپلماسی را روانتر صحبت میکنیم | شما سوار همان اسبی میشوید که زین کردهاید!🔖دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده ایرانی «میناب ۱۶۸» در پستی در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌ما زبان دیپلماسی را ترجیح میدهیم، اما زبانهای دیگر را …Show more
@Akasheh_572110 June 2026Replying toمتاسفانه تنها زبانی را که شما بلد هستید، زبان الکن سیاست زده داخلی، در برابر نیروهای خدوم حزب الهی است.
محمود عکاشه Replied
محمود عکاشه Replied
@Sabeti5 June 2026ان شاءالله در نود و هشتمین روز پس از شروع جنگ، امشب (جمعه) در مشیریه، میدان آقانور. یادمان شهدای ۱۵ خرداد حاضر میشوم و چند دقیقهای با مردم صحبت میکنم. حوالی ساعت ۲۱
@Akasheh_57215 June 2026Replying toبا سلام و خدا قوت. جناب آقای ثابتی، شان خودتون رو پایین نیاورید و با هر احمقی مناظره نکنید. این جماعت هدایت پذیر نیستند.
@Yazahra_110_119120 May 2026
@Akasheh_57211 June 2026Replying toاین صحبت ها مربوط به گذشته است.دیگه الآن کسی نمیگه مهم اینه که دلت پاک باشه.هم خودشون هم بقیه میدونند هدف از این کم لباسی و لختی گشتن چیه؟
محمود عکاشه Replied
@Noorhashemi31 May 2026هوشیار باشیم ❌جشن پیروزی جنگ تا عید غدیر!!!و جمع کردن مردم مبعوث از خیابان ها!!!🇮🇷 @Noorhashemi13 MB
محمود عکاشه Replied
@m_b_l_b_al_b_z_b23 May 2026Replying toجمهوری اسلامی هیچ وقت مدافع طرفداران خودش نبودهخداوند هیچکسی رو گرفتار رفیقی مثل جمهوری اسلامی نکنه.بی وفا و خائن 💔
محمود عکاشه Replied
@seyed_ramin20 May 2026🚨یک سوال از نمازخونا و مومنین ؛واقعا چرا امر به معروف نمیکنین؟!چرا امر به معروف نمیکنین؟!چرا امر به معروف نمیکنین؟!چرا امر به معروف نمیکنین؟!چرا امر به معروف نمیکنین؟!چرا امر به معروف نمیکنین؟!چرا امر به معروف نمیکنین؟!چرا امر به معروف نمیکنین؟!
@Akasheh_572123 May 2026Replying toاین که یه سوال نبود، هفت تا بود.😉برادر، چو دانی و پرسی سوالت خطاست.
محمود عکاشه Replied
@Youseffmasompour23 May 2026دولت ساده لوح ما را درگیر مذاکره کرده اندخودشان در حال طراحی نقشه شهادت رهبری هستند.از راه مذاکره به هیچی نمی رسیداین را تجربه ثابت کرده است.مذاکره فریب است.
محمود عکاشه Replied
@Akasheh_572123 May 2026Replying to andمگه گم شده بود؟ اگه فقط کمی دقت می کردید و پشت سر پزشکیان رو می دیدی اون رو هم میدیدید.