ببینید، من نمیتونم و حالشو ندارم اذان به افق نیویورک و واشنگتن و جزیره اپستین رو به هر سه تا زبون عربی و انگلیسی و فارسی بنویسم و منتشر کنمخودتون بگید به چه زبونی بنویسمشون.اذان ها رو به کدوم زبون بنویسم؟
19 votes • The poll has been endedNobody can see participants