سریع رای بدید فقط ۲۰ دقیقه مونده
ببینید، من نمیتونم و حالشو ندارم اذان به افق نیویورک و واشنگتن و جزیره اپستین رو به هر سه تا زبون عربی و انگلیسی و فارسی بنویسم و منتشر کنمخودتون بگید به چه زبونی بنویسمشون.

اذان ها رو به کدوم زبون بنویسم؟

19 votes  •  The poll has been ended
Nobody can see participants
01:04 - 30 خرداد 1405

60 Views