میخواستم همین حرفو به خودتون بزنم ..
@ihamun1 May 2026Replying to and 6 othersشمایی که کلا هیجان دین و عمر کشون و شور هیئت رو دوست دارید صلاحیت زدن این حرف رو ندارید بزرگوار.برید گوشه هیئتتون برای مظلومیت امام حسین گریه کنید و به دلیل قیامشون حتی یک لحظه هم فکر نکنید که ذهنتون گنجایشش رو نداره.🙏🏻
@Al_akhbari1101 May 2026Replying to and 7 othersاصلا سیدالشهداء علبه السلام قیام نکردند شما هم بدون خواندن یک خط کتاب هر انچه برایتان در صدا و سیما بلغور کردند را عین طوطی تکرار مکررات کن.در کجا و چه روایت و چه خبر تاریخی امده است که امام حسین علیه السلام قیام کرده؟ان را با سند و منبع بیاورید برو پرچمت رو تکون بده برو
@ihamun1 May 2026Replying to and 7 othersپس امام حسین برای سفر زیارتی رفته بودن کربلا. درست میفرمایید.🙏🏻
@Al_akhbari1102 May 2026Replying to and 7 othersسیدالشهداء علیه السلام مجبور به ترک مدینه و سپس ترک مکه شدند و در هیج روایتی امام نفرموده قیام کردم .اینگه سیدالشهداء برای تشکیل خکومت خروج نمودند خزعبلی است که به خوردتان دادند بدون آنکه عرضه داشته باشید کلمه ای کتاب خوانده یا مطالعه کنید
@Iririkh2 May 2026Replying to and 7 othersوصیت نامه امام رو خوندید؟! من برای اصلاح امت جدم رسول الله و امر به معروف و نهی از منکر (قیام) کردم!
@Al_akhbari1102 May 2026Replying to and 7 othersسواد خواندن دارید؟میفرماید: إنما خرجتتتتتتتتتتت همانا خروجججججج کردمکجا فرمودند قیام کردم؟وقتی میگم جهل یعنی اینبه متنی که اورده نگاه هم نکرده
@HO_111102 May 2026Replying to and 8 othersاگر حدیث شناس بودی سیاق و قرائن قبل وصت را مورد توجه قرار میدادی بعد معنا میکردیاما اغراض سوء مانع دستیابی به حقیقت میشهحتی متن انی لم اخرج اشرا رو هم نمیتونی ترجمه کنی و توضیح بدی
@Al_akhbari1102 May 2026Replying to and 8 othersحب شما له تکرار خزعبلاتتان مرا متعجب میکندچطور یک نفر میتواند یک خزعبل را ۱۰۰ بار تکرار کند و یک سوال تکراری را صد بار بپرسد و خسته نشود؟مردک این که کردی ادعا بود اثبات کن طبق سیاق حدیث خرجت و اخرج در اینجا به معنای قیام است .ادعای اینکه طبق سیاق کذا و کذاست که به اندازه ی عطسه بزی نمی ارزد
@HO_111102 May 2026Replying to and 8 othersمن شما رو ارجاع میدم به صحبت های قبل وصیت امام(يا اَخِى لَوْلَمْ يَكُنْ فِى الدُّنْيا مَلْجَاء وَلا مَاءْوىً لَما بايَعْتُ يَزيدَبْنَ معاوِيَةَ...وانما خرجت لطلب الا صلاح فى امة جدىبنابر قرینه قبل به معنای بپا خواستن ترجمه میکنمحالا شما بفرمایید چی معنا میکنیدبسم الله...