1d
ما با ۲ گروه طرفیم ؛یه گروه که معتاد مذاکره با آمریکا هستندو یه گروه که معتاد طرفداری قالیباف ،اولی رو هر کاری کنند میگه باز راه مذاکره بازه؛دومی هم ،قالیباف هر کاری کنه میگه من می‌دونم قالیباف از یه جایی بر میگرده.
طرف سوم مرمی که از روی لج بازی #انتخاب کردند
20:47 - 23 June 2026

28 Views