1dما با ۲ گروه طرفیم ؛یه گروه که معتاد مذاکره با آمریکا هستندو یه گروه که معتاد طرفداری قالیباف ،اولی رو هر کاری کنند میگه باز راه مذاکره بازه؛دومی هم ،قالیباف هر کاری کنه میگه من میدونم قالیباف از یه جایی بر میگرده.173192511.7k137141264