🔴ترامپ:- این دفعه خیلی شدید حمله میکنیم.- با B2 به ایران حمله میکنیم و نفتشون رو برمیداریم.+هر گونه حمله ای باید به مثابه شروع جنگ تلقی شده و به چندتا موشک و پهپاد بسنده نکنیم اگر شروع کردند باید برای پایانش التماس کنند وگرنه دشمن گستاخ دیگه حد و حدودی برای جنایت در کشور نخواهد شناخت...