10 June 2026
🔴ترامپ:- این دفعه خیلی شدید حمله می‌کنیم.- با B2 به ایران حمله می‌کنیم و نفتشون رو برمی‌داریم.+هر گونه حمله ای باید به مثابه شروع جنگ تلقی شده و به چندتا موشک و پهپاد بسنده نکنیم اگر شروع کردند باید برای پایانش التماس کنند وگرنه دشمن گستاخ دیگه حد و حدودی برای جنایت در کشور نخواهد شناخت...

This post was deleted by the post author.

حرفش کاملا درستهباید جوری پاسخ بدیم که دیگه جرئت نکنن حمله کننایران فقط داره تحدید میکنه ولی در عمل...🙄😔
03:47 - 11 June 2026

1 Reactions
27 Views